آخرین خبرها:
شناسه خبر: 29908

آغاز خرید ارز با کارت ملی

از صبح امروز با مجوز بانک مرکزی، صرافی‌ها به هر فرد ۵۰۰۰ یورو یا معادل آن به سایر ارزها می‌فروشند. به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از تجارت‌نیوز،  درحالی که

آغاز خرید ارز با کارت ملی
از صبح امروز با مجوز بانک مرکزی، صرافی‌ها به هر فرد ۵۰۰۰ یورو یا معادل آن به سایر ارزها می‌فروشند.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از تجارت‌نیوز، درحالی که از ابتدای هفته فروش ارز با کارت ملی متوقف شده بود از صبح امروز با مجوز بانک مرکزی، صرافی ها به هر فرد 5000 یورو یا معادل آن به سایر ارزها به مردم می فروشند.
صراف ها می‌گویند هیچ تغییری در روال فروش ارز با کارت ملی انجام نشده و فقط قیمت بالاتر رفته است.امروز صرافی ها دلار با کارت ملی را در کانال 52 هزار تومان با متقاضیان می فروشند.
طبق اطلاعیه جدید مرکز مبادله ارزی از امروز شنبه 6 اسفندماه معاملات دلار و یورو در صرافی‌ها از سرگرفته می شود. برهمین اساس نیز مردم می توانند نسبت به تأمین نیازهای ارزی خود از طریق صرافی‌ها اقدام کنند.
قیمت معاملات در صرافی‌ها نزدیک به بازار آزاد می باشد؛ فعالان بازار ارز می‌گویند رفع محدودیت معاملات صرافی‌ها می‌تواند به تعدیل قیمت‌ها در بازار کمک کنند.
بازاری‌ها می گویند: در صورتی که خرید و فروش ارز صادراتی در صرافی‌ها به نرخ توافقی نیز از سرگرفته شود حتما شاهد افزایش عرضه ارز در بازار و کاهش قیمت ها خواهیم بود.
یکی از صراف‌ها می‌گوید: معاملات ارز صادراتی در صرافی‌ها می‌تواند جذابیتی برای صادرکنندگان ایجاد کند و همین موضوع می‌تواند اختلاف قیمت دلار آزاد و مبادلاتی را نیز به طور محسوس کاهش دهد.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای