آخرین خبرها:
شناسه خبر: 18542

ابهام در مالکیت پسماند کشور ادامه دارد

معاون رئیس جمهور گفت: هنوز بر سر مالکیت پسماند دعوا است و با وجود مافیا پشت این پول کثیف اجازه کار در این زمینه داده نمی شود. اخبار سبز کشاورزی: علی سلاجقه

ابهام در مالکیت پسماند کشور ادامه دارد
معاون رئیس جمهور گفت: هنوز بر سر مالکیت پسماند دعوا است و با وجود مافیا پشت این پول کثیف اجازه کار در این زمینه داده نمی شود.
اخبار سبز کشاورزی : علی سلاجقه گفت: از ۶۰ سال قبل پسماند در جنگل های سراوان جمع شده و هر روز هم به میزان آن افزوده می شود که همین امر تمام منابع آب و خاک را از بین برده است، اما هنوز بر سر مالکیت پسماند دعوا است و با وجود مافیا پشت این پول کثیف اجازه کار در این زمینه داده نمی شود.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: یک برنامه ٤ ساله برای پسماند شمال کشور در نظر گرفته شده است و اکنون برای رفع مشکل کوه پسماند سراوان رشت هر هفته در سازمان جلسه برگزار می شود، در مشهد زباله اسنپی است و در هر ساعتی با یک تماس زباله ها تحویل کارخانه بازیافت و در نهایت تبدیل به محصول می شود؛ بنابراین در نظر داریم این شیوه را در کشور اجرا کنیم.
به گفته ی سلاجقه، در نامه‌ای به دکتر پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما درخواست کردیم که یک شبکه محیط زیستی در صداوسیما تشکیل شود ./باشگاه خبرنگاران جوان
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای