آخرین خبرها:
شناسه خبر: 23247

افزایش ظرفیت تولید و اشتغال در صنایع تبدیلی بوشهر

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: ظرفیت تولید و اشتغال در صنایع تبدیلی استان بوشهر افزایش یافت. به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل

افزایش ظرفیت تولید و اشتغال در صنایع تبدیلی بوشهر
مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: ظرفیت تولید و اشتغال در صنایع تبدیلی استان بوشهر افزایش یافت.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از مهر ، حمزه عباسی پور اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های مهم کشاورزی در استان بوشهر توسعه صنایع تبدیلی با جدیت در این استان دنبال می‌شود.
وی با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از ۱۳ واحد تولیدی صنایع تبدیلی استان بوشهر در نیمه نخست امسال اضافه کرد: با اجرای این طرح‌ها ۳۲ هزار تن به ظرفیت صنایع تبدیلی استان اضافه شد.
مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از افزایش سه برابری ایجاد صنایع تبدیلی در استان خبر داد و بیان کرد :۵۰ میلیارد و ۲۴۲ میلیون تومان برای راه اندازی این واحدهای تولیدی سرمایه گذاری شده است.
وی از ایجاد ۲۲۸ فرصت شغلی در استان از طریق این واحدهای صنعتی خبر داد و بیان کرد: ایجاد اشتغال مولد و پایدار در این حوزه نسبت به سال گذشته ۱۸۱ درصد افزایش داشته است.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای