آخرین خبرها:
شناسه خبر: 17750

افزایش قیمت بنزین در دولت سیزدهم صحت دارد؟

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین به هیچ‌وجه صحت ندارد، گفت: در حال حاضر هیچ برنامه افزایش قیمت و هیچ سناریویی برای طرح این مسائل به

افزایش قیمت بنزین در دولت سیزدهم صحت دارد؟
عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین به هیچ‌وجه صحت ندارد، گفت: در حال حاضر هیچ برنامه افزایش قیمت و هیچ سناریویی برای طرح این مسائل به کمیسیون انرژی مجلس ارجاع نشده است.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از ایمنا، حسین حسین‌زاده درباره تداوم مباحث در زمینه افزایش قیمت بنزین اظهار داشت: افزایش قیمت بنزین به هیچ‌وجه صحت ندارد اگر قرار باشد افزایش نرخ اعمال شود قطعا دولت با مجلس و کمیسیون انرژی هم‌فکری خواهد کرد.
وی افزود: تاکنون هیچ بحثی در خصوص افزایش قیمت بنزین نشده ضمن اینکه در مذاکراتی که با وزارت نفت هم داشتیم در خصوص افزایش قیمت هیچ بحثی نشده است.
این عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: اگر قرار باشد افزایش قیمت اعمال شود قطعا دولت؛ مجلس را در جریان کار قرار خواهد داد و تا آن زمان ما نیز اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.
وی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ برنامه افزایش قیمت و هیچ سناریویی برای طرح این مسائل به کمیسیون انرژی مجلس ارجاع نشده است.
حسین‌زاده در ادامه با بیان اینکه با افزایش پلکانی 10 درصد در سال موافقم، گفت: قطعا اگر از ابتدای سال روی بنزین 3 هزار تومانی افزایش اعمال شود و به 3300 تومان برسد نه کسی دچار آسیب می‌شود و نه اعتراضی صورت می‌گیرد، ضمن اینکه طی چند سال قیمت به فوب خلیج‌‍فارس رسیده و نرخ‌ها واقعی می‌شود.
وی یادآور شد: در هر حال اگر قرار باشد قیمت افزایش پیدا کند دستگاه متولی باید تصمیم‌گیری کند، در حال حاضر افزایش قیمت نه صلاح است و نه جامعه و مردم آمادگی دارند، هرگونه افزایش قیمتی به معیشت مردم لطمه می‌زند.
دیدگاه تان را بنویسید

  • مزدک پاسخ به نظر

    این که در خبر گفت: … قطعا اگر از ابتدای سال روی بنزین ۳ هزار تومانی افزایش اعمال شود و به ۳۳۰۰ تومان برسد نه کسی دچار آسیب می‌شود و نه اعتراضی صورت می‌گیرد…
    اینا وقتی خرید عادی زندگیشون رو در کشورهای خارجی انجام میدن، حالیشون نیست گرونی یعنی چی. بیان با حقوق ۶ میلیون زندگی کنن. اجاره نشینی کنن. پول یا مفت نگیرن. تا ببینم دچار آسیب میشه یا نه.
    کاش میشد، یک عده‌ای رو از سمت هاشون بیرون بندازیم.

چندرسانه‌ای