آخرین خبرها:
شناسه خبر: 27702

افزایش نقش تشکل‌ها مورد حمایت وزارت جهاد کشاورزی است

افزایش نقش تشکل‌های مورد حمایت وزارت جهاد کشاورزی/ نقش نهاده‌های غیردولتی در بخش کشاورزی بسیار مهم است و وزارت جهاد کشاورزی از افزایش این نقش حمایت می‌کند.

افزایش نقش تشکل‌ها مورد حمایت وزارت جهاد کشاورزی است

نقش نهادهای غیردولتی در بخش کشاورزی بسیار مهم است و وزارت جهاد کشاورزی از افزایش این نقش حمایت می‌کند.

اخبار سبز کشاورزی ؛ نادر کریمی جونی | سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی، در حاشیه افتتاح نمایشگاه جامع کشاورزی و در پاسخ به سوال خبرنگار اخبار سبز کشاورزی در این باره که نهادها و تشکل‌های غیردولتی خواهان افزایش توجه و سهیم شدن در تصمیم‌گیری‌های کشوری در زمینه کشاورزی هستند، تاکید کرد: نقش نهادهای دولتی در حوزه کشاورزی مهم و موثر است و وزارت جهاد کشاورزی از افزایش حضور و نقش این تشکل‌ها حمایت می کند.

او در پاسخ به سوالی درباره سنددار شدن زمین‌های کشاورزی به جشن سنددار شدن زمین‌های کشاورزی که جمعه گذشته در قزوین برگزار شد، اشاره و تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا پایان سال همه زمین‌های کشاورزی سنددار شوند و سندهای آن به کشاورزان تحویل داده شود.

وی همچنین با استقبال از برگزاری نمایشگاه‌های تاکید کرد: نمایشگاه‌ها مکان‌های خوبی هستند که در آن همکاری‌های اقتصادی و عملی صورت می‌گیرد و ما در وزارت جهاد کشاورزی از برگزاری نمایشگاه‌ها چه در سطح استان، ملی، کشوری و بین المللی حمایت می‌کنیم و امیدواریم برگزاری نمایشگاه‌ها با جدیت بیشتری دنبال شود.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه در سال زراعی گذشته تولید خوبی در زمینه‌های گوناگون کشاورزی داشته‌ایم، گفت: تلاش ما این است که در سال زراعی جاری با همکاری کشاورزان و توجهی که به این بخش مبذول می شود نتایج مطلوب تری نسبت به سال گذشته حاصل کنیم.

وی یکی از دغدغه‌های وزارت جهاد کشاورزی و مردم که مورد تاکید رئیس جمهور نیز هست را سلامت غذا عنوان کرد و با بیان اینکه ماموریت وزارتخانه متبوعش تولید غذای سالم، ارزان، باکیفیت و ایرانی است، گفت: این شعار هر ایرانی است که غذای سالم، تولید شده سالم، باکیفیت و ارزان و ایرانی باشد که شهروندان ایرانی به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند.

ساداتی نژاد نشان سلامت تات را نشانی برای گواهی سلامت محصول کشاورزی تولید شده دانست و در این باره توضیح داد: این نشان می‌خواهد ماده غذایی سالم را بدون دارا بود باقی مانده سموم کشاورزی و سایر مواد مضر به مصرف کننده عرضه کند که این امر در مورد برنج بعد از یکسال تلاش اتفاق افتاده است.

وی گفت: امیدواریم با شناسنامه‌دار کردن باغات و شناسنامه دار کردن تولید بتوانیم محصول با کیفیتی را به مصرف کنندگان عرضه کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای