آخرین خبرها:
شناسه خبر: 22737

افزایش ۴۰ درصدی تولید مرکبات

کمبودی در عرضه مرکبات نداریم عضو هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی گفت: با توجه به پیش بینی افزایش حداقل ۳۰ تا ۴۰ درصدی تولید مرکبات، کمبودی در عرضه

افزایش ۴۰ درصدی تولید مرکبات

کمبودی در عرضه مرکبات نداریم

عضو هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی گفت: با توجه به پیش بینی افزایش حداقل ۳۰ تا ۴۰ درصدی تولید مرکبات، کمبودی در عرضه نداریم.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، اصغر یاوری گفت: قیمت کنونی اکثر اقلام میوه نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته است، لذا اتحادیه خرده فروشی باید پاسخگوی نوسان قیمت در مغازه های سطح شهر باشد.
به گفته او، قیمت کنونی هر کیلو انگور بی دانه زرد نسبت به هفته قبل ۳ تا ۴ هزارتومان، انگور مهری ۲ تا ۳ هزارتومان، سیب زرد ۳ تا ۵ هزار تومان، طالبی ۲ تا ۳ هزارتومان و هندوانه ۲ تا ۳ هزارتومان افزایش و انگور بی دانه قرمز ۳ تا ۴ هزارتومان و خیار ۲ تا ۳ هزارتومان کاهش یافته است.
یاوری قیمت کنونی هر کیلو آلو شابلون ۲۵ تا ۳۰ هزارتومان، انگور بی دانه زرد ۱۵ تا ۴۰ هزارتومان، انگور بی دانه قرمز ۲۰ تا ۵۰ هزارتومان، انگور مهره ۱۵ تا ۳۰ هزارتومان، خیار اصفهان ۶ تا ۹ هزار تومان، خیار بوته‌ای ۱۵ تا ۳۵ هزارتومان، خیار گلخانه ۸ تا ۱۷ هزارتومان، هلو انجیری ۱۵ تا ۳۵ هزارتومان، هلو هسته جدا ۱۵ تا ۳۰ هزارتومان، سیب لبنانی زرد ۱۵ تا ۳۵ هزارتومان، سیب لبنانی قرمز ۱۵ تا ۳۰ هزارتومان، موز اکوادور ۴۰ تا ۴۳ هزارتومان، موز هندی ۳۲ تا ۳۵ هزارتومان، طالبی ۵ تا ۱۷ هزارتومان، خربزه ۷ تا ۱۷ هزارتومان، گلابی ۶۰ تا ۷۰ هزارتومان و شبرنگ ۱۵ تا ۳۰ هزارتومان اعلام کرد.
عضو هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی گفت: هم اکنون هر کیلو نارنگی تخم ژاپنی با نرخ ۲۰ تا ۳۵ هزارتومان ، نارنگی انشو ۲۰ هزارتومان، لیموشیرین ۲۰ تا ۲۵ هزارتومان، انار ۱۵ تا ۳۰ هزارتومان و پرتقال ۲۰ هزارتومان در میدان مرکزی و با احتساب حداکثر ۳۰ تا ۳۵ درصد سود در خرده فروشی‌ها باید عرضه شود.
به گفته او، با توجه به افزایش حداقل ۳۰ تا ۴۰ درصدی تولید مرکبات نسبت به سال قبل مشکلی در عرضه و قیمت نخواهیم داشت و تنها قیمت سیب درختی به سبب تگرگ زدگی ممکن است نوسانی داشته باشد.
بررسی ها از سطح بازار نشان می دهد که قیمت برخی اقلام نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته است، برخی اقلام بنابر نرخ های اعلامی بالاتر از سود مصوب قانونی عرضه می شود که با اعمال نظارت در سطح بازار از گران فروشی باید جلوگیری شود.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای