آخرین خبرها:
شناسه خبر: 27505

امروز؛ بارش برف و باران در ۸ استان کشور

سازمان هواشناسی از بارش برف و باران و وزش باد در برخی نقاط کشور و ورود سامانه بارشی به کشور خبر داد.

امروز؛ بارش برف و باران در ۸ استان کشور

سامانه بارشی جدید در راه است

سازمان هواشناسی از بارش برف و باران و وزش باد در برخی نقاط کشور و ورود سامانه بارشی به کشور خبر داد.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی ؛ سازمان هواشناسی درخصوص آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی کشور اعلام کرد که امروز شنبه (۱۷ دی) در جزایر واقع در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز و در استان هرمزگان، برخی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، جنوب استان‌های فارس و کرمان بارندگی، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.
از بعد از ظهر شنبه در استان‌های ساحلی خزر بارش باران و وزش باد و در برخی نقاط شمال غرب بارش برف و باران انتظار می‌رود.
یکشنبه (۱۸ دی) ضمن تشدید بارش در استان‌های ساحلی خزر، در بخش‌هایی از شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز و شمال شرق بارش باران و برف و در نواحی شرق و جنوب شرق بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
دوشنبه (۱۹ دی) در نوار شمالی کشور و ارتفاعات البرز بارش برف و باران خواهیم داشت. در این روز با ورود سامانه بارشی جدیدی به کشور در استان‌های واقع در جنوب غرب، بارش برف و باران رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.
سه‌شنبه (۲۰ دی) سامانه بارشی در غالب مناطق کشور به‌جز استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، آذربایجان غربی، غرب آذربایجان شرقی و کردستان سبب بارش می‌شود.
چهارشنبه (۲۱ دی) نیز سامانه بارشی در شمال شرق کشور و استان‌های گیلان و اردبیل سبب بارش خواهد شد.
در روز شنبه شرق خلیج فارس و تنگه هرمز و از بعد از ظهر شنبه تا سه‌شنبه دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود همچنین یکشنبه کاهش محسوس دما در سواحل دریای خزر و اردبیل رخ خواهد داد.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای