آخرین خبرها:
شناسه خبر: 33138

انتخابات نظام مهندسی کشاورزی به تعویق افتاد

انتخابات ششمین دوره سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور به تعویق افتاد.

انتخابات نظام مهندسی کشاورزی به تعویق افتاد
انتخابات ششمین دوره سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور به تعویق افتاد.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی ؛ اطلاعیه مشترک شماره 15 کمیته اجرایی و هیأت نظارت مرکزی حاکی از تأخیر در برنامه زمان بندی انتخابات ششمین دوره سازمان نظام مهندسی است.
سازمان نظام مهندسی در این اطلاعیه خود اعلام کرده است: در راستای نظر وزارت جهادکشاورزی و اعلام آن توسط سازمان، این تاخیر صورت پذیرفته است.
همچنین این سازمان در پیامک خود آورده است: ادامه فرایند برگزاری مجمع و انتخابات اندکی با تاخیر صورت می‌پذیرد (تاریخ قطعی برای برنامه‌ریزی روز انتخابات مشخص نشده است) که متعاقبا برنامه زمان‌بندی مربوط به تبلیغات اعلام خواهند شد.
کمیته اجرایی مرکزی انتخابات سازمان با اعلام این پیام، هر گونه تبلیغات انتخاباتی قبل از اعلام زمان شروع تبلیغات را منع کرده است. متن کامل پیامک به شرح زیر است:
«داوطلب گرامی؛
به اطلاع می رساند؛ در راستای نظر وزارت جهادکشاورزی و اعلام آن توسط سازمان، ادامه فرآیند برگزاری مجمع و انتخابات اندکی با تأخیر صورت می‌پذیرد که متعاقبا برنامه زمان‌بندی مربوط به آغاز تبلیغات، تشکیل مجمع و رأی گیری اعلام خواهد شد . بر این اساس، هر گونه تبلیغات انتخاباتی قبل از اعلام زمان شروع تبلیغات و برگزاری انتخابات مجاز نمی‌باشد .
کمیته اجرایی مرکزی انتخابات
لینک اطلاعیه: https://agrieng.org/orgreport/item/1893-14020213 »
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای