آخرین خبرها:
شناسه خبر: 33915

انتخاب مدیرعامل نامی نو به‌عنوان ابرکارآفرین کشور

انتخاب مدیرعامل نامی نو به‌عنوان ابرکارآفرین کشور/دبیر فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی و کشاورزی ایران انتخاب مدیرعامل صنایع غذایی نامی نو را به عنوان ابر کارآ

انتخاب مدیرعامل نامی نو به‌عنوان ابرکارآفرین کشور
همایش ابر کارآفرینان ایران یکی از بزرگترین رویدادهای کارآفرینی در ایران است که با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی و ایجاد فرصت‌های کسب و کار برای جوانان و علاقه‌مندان به کارآفرینی برگزار می‌شود.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی ؛ در این همایش، کارآفرینان و متخصصان مختلف از سراسر ایران به همراه صاحبان استارتاپ‌های موفق ایرانی به منظور ارائه تجربیات و دانش خود در حوزه کارآفرینی به یکدیگر و شرکت‌کنندگان همایش پرداخته و از فرصت برقراری ارتباطات و شبکه‌سازی نیز بهره می‌برند.
این همایش هر ساله برگزار می‌شود و توسط سازمان‌های مختلفی از جمله انجمن کارآفرینان جوان ایران، دانشگاه‌ها و شرکت‌های بزرگ حامی کارآفرینی برگزار می‌شود. مثل هر سال، این همایش در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
در این راستا دبیر فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی و کشاورزی ایران انتخاب مدیرعامل صنایع غذایی نامی نو را به عنوان ابر کارآفرین کشور تبریک گفت.
متن پیام تبریک محسن نقاشی، دبیر فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی به شرح زیر است:
جناب آقای مهندس امیر ثابت پی، مدیر عامل محترم گروه صنایع غذایی معظم نامی نو با نهایت سرور انتخاب حضرتعالی را به عنوان یکی از ابر کار آفرینان کشور به شما و خانواده بزرگ نامی نو صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.
موفقیت حاصل تلاش و تفکر و همدلی است و در راه موفقیت شانس بی‌معناست حضرتعالی به عنوان یکی از ابرکارافرینان کشور نه تنها در هلدینگ بزرگ نامی نو بلکه سال‌هاست شاهد تلاش و دلسوزی‌های خالصانه شما در فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی کشاورزی ایران هستم که چه مومنانه و خالصانه با صبوری و معرفت به دنبال پایداری و حمایت از واحدهای تولیدی کشور هستید.
انتخاب مدیرعامل نامی نو به‌عنوان ابرکارآفرین کشور انتخاب مدیرعامل نامی نو به‌عنوان ابرکارآفرین کشور
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای