آخرین خبرها:
شناسه خبر: 32255

انتشار اسامی منتخبان اتاق بازرگانی در ۲۱ استان

انتشار اسامی منتخبان اتاق بازرگانی در ۲۱ استان/ شورای عالی نظارت بر انتخابات اتاق‌های سراسر کشور، صحت انتخابات ۲۱ اتاق را تایید کرد

انتشار اسامی منتخبان اتاق بازرگانی در ۲۱ استان
شورای عالی نظارت بر انتخابات اتاق‌های سراسر کشور، صحت انتخابات ۲۱ اتاق را تایید کرد و اسامی این افراد به تفکیک اتاق در سامانه انتخابات اتاق ایران منتشر شد.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از ایسنا ، در راستای اجرای آیین‌نامه اجرایی تشکیل و نحوه فعالیت هیات نمایندگان اتاق ایران و اتاق‌های شهرستان، شورای عالی نظارت بر انتخابات، صحت انتخابات ۲۱ اتاق را تایید کرد.
فهرست نهایی منتخبان را از اینجا ببینید.
این ۲۱ اتاق شامل اتاق‌های بیرجند، قم، یاسوج، کاشان، بندرعباس، اردبیل، یزد، زاهدان، رشت، کرمانشاه، خرمشهر، ارومیه، شیراز، سمنان، شهرکرد، زنجان، ساری، اراک، همدان، کرج و گرگان می‌شود.
همچنین طبق برنامه‌ریزی انجام شده، مهلت اعتراض نامزدها به فرایند انتخابات امروز به پایان می‌رسد.
دبیر انجمن نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق‌ ایران، می‌گوید: از آنجا که حکم شعبه ۱۵ مجتمع قضایی شهید بهشتی، درباره انتخابات اتاق‌های کشور بدوی است تاثیری در ادامه روند انتخابات این اتاق‌ها ندارد.
جهانبخش سنجابی با رد شایعه ابطال انتخابات در تعدادی از اتاق‌ها، اظهار کرد: انجمن نظارت بر انتخابات تا ۲۲ فروردین فرصت داشت که به مجموعه اعتراضات واصله رسیدگی کند. این رسیدگی انجام شد و پیامک‌های نتیجه رسیدگی هم به معترضین و هم به ذی‌نفعان احتمالی ابلاغ شد.
سنجابی با بیان اینکه در ۲۱ اتاق هیچ شکایتی نبوده و اعتراضی ثبت نشده است به اسامی این اتاق‌ها اشاره کرده و گفت: انتخابات اتاق‌های بیرجند، قم، یاسوج، کاشان، بندرعباس، اردبیل، یزد، زاهدان، رشت، کرمانشاه، خرمشهر، ارومیه، شیراز، سمنان، شهرکرد، زنجان، ساری، اراک، همدان، کرج و گرگان تأیید شده و اعتبارنامه‌های آن‌ها در پایان وقت رسیدگی صادر و برای منتخبین ارسال شد.
او افزود: در ۱۳ اتاق شامل اتاق‌های آبادان، اصفهان، اهواز، ایلام، بجنورد بوشهر تبریز تهران خرم‌آباد سنندج قزوین مشهد و کرمان هم یا اعتراض به اهلیت افراد و یا اعتراض به روند برگزاری انتخابات ثبت شد. به این اعتراضات رسیدگی شده و ۸۶ پیامک به معترضین و تعدادی به ذینفعان این اعتراضات ارسال شد.
سنجابی ادامه داد: گزارشی از نتایج بررسی اعتراضات به شورای عالی ارسال شد که دبیرخانه شورای عالی نیز تا ۲۸ فروردین فرصت دارد نسبت به بازبینی این اعتراضات و اخذ اعتراضات جدید اقدام کند. بنابراین معترضین و ذینفعان احتمالی که پیامک دریافت کرده‌اند تا ساعت ۱۶ روز ۲۸ فروردین وقت دارند اعتراض خود را در سامانه ثبت کنند. دبیرخانه شورای عالی نظارت هم سه روز یعنی تا ساعت ۱۶ روز دوم اردیبهشت وقت دارد نسبت به رسیدگی اولیه و اماده‌سازی پرونده‌های اعتراضات جهت طرح در شورای عالی اقدام کند و شورای عالی هم ۵ روز کاری فرصت دارد جلسات لازم را پیرامون اعتراضات را برگزار و تأیید و صحت انتخابات در این ۱۳ استان را اعلام کند. ما خوش‌بین هستیم که تا قبل از ۱۱ اردیبهشت تأیید اعتبار نهایی منتخبین و صدور اعتبارنامه ۱۳ اتاق باقی‌مانده انجام شود.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای