آخرین خبرها:
شناسه خبر: 32797

ایران سبز؛ رویدادی برای رفع نیازهای صنعت کشاورزی

نمایشگاه بین‌المللی ایران سبز با 50 غرفه و در فضایی بیش از 3 هزار متر مربع در سالن A 38 صبح روز پنج شنبه 7 اردیبهشت ماه افتتاح شد.

ایران سبز؛ رویدادی برای رفع نیازهای صنعت کشاورزی
نمایشگاه بین‌المللی ایران سبز در فضایی بیش از 3 هزار متر مربع و با ۵۰ غرفه صبح روز پنج شنبه 7 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی ، در این نمایشگاه شرکت های داخلی و خارجی، نوین‌ترین خدمات خود را در زمینه‌های کشاورزی، باغبانی و گل و گیاه به نمایش گذاشته اند.
در این نمایشگاه دست اندرکاران مرتبط با صنعت گلخانه‌سازی، ادوات و ماشین آلات کشاورزی و باغبانی، نهاده های کشاورزی، سیستم های آبیاری، گل و گیاه، گیاهان آپارتمانی، گیاهان فضای باز، انواع بذر، تجهیزات جا به جایی و بسته بندی، سیستم های ذخیره سازی و سردخانه ای، مراکز کشت بافت، فروشگاه های عرضه گل و گیاه، مراکز علمی تحقیقاتی، اتحادیه ها و انجمن ها و سازمان ها و موسسات حضور دارند و تولیدات و خدمات خود را ارائه می کنند.

توجه ویژه به بومی سازی ادوات

توجه ویژه به بومی سازی ادوات که یکی از مهمترین نیازهای صنعت کشاورزی کشور است، از بخش های مهم پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران سبز محسوب می شود، نمایشگاهی که با حمایت و مشارکت وزارت جهاد کشاورزی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه ها و انجمن های مرتبط برپا شده است.

بیش از یکصد شرکت داخلی و خارجی حضور دارند

شهبازی رئیس ستاد برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی ایران سبز در این باره گفت:در این نمایشگاه بیش از یکصد شرکت داخلی و خارجی حضور دارند و انواع صنایع، تجهیزات و کالا و خدمات خود را به نمایش می گذارند.
وی افزود: از جمله موارد برجسته در این نمایشگاه، ارائه سیستم گرمایشی با حدود ۸۰ درصد صرفه جویی در مصرف انرژی، سیستمهای گلخانه‌ای شیشه‌ای طرح هلندی، حضور شرکت ‌ های دانش بنیان با نوآوری و خلاقیتهای جدید، ارائه سیستم های کنترل اتوماتیک گلخانه ‌ ها، انواع کودهای ارگانیک و تولیدات گیاهی با کشت بافت است.
گفتنی است پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران سبز از ۷ تا ۱۰ اردیبهشت ماه هر روز از ساعت ۸ تا ۱۵در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای