آخرین خبرها:
شناسه خبر: 33053

با حکمرانی بد به فکر فروش وطن هم می‌افتید!

محمد فاضلی، جامعه شناس می‌گوید: اگر سرمایه وطن را با حکمرانی بد، خوب استفاده نکنید و با حکمرانی بد، ناپایداری مالی و اقتصادی به بار آورید، درست هم تغییر

با حکمرانی بد به فکر فروش وطن هم می‌افتید!
محمد فاضلی، جامعه شناس می‌گوید: اگر سرمایه وطن را با حکمرانی بد، خوب استفاده نکنید و با حکمرانی بد، ناپایداری مالی و اقتصادی به بار آورید، درست هم تغییر نکنید، مغزتان به فکر فروش وطن هم می‌افتد.
اخبار سبز کشاورزی ؛ محمد فاضلی، جامعه شناس در صفحه توییتر خود نوشت: حتى سخن گفتن از فروش جزایر وطن کیش و قشم مستحق سرزنش و عقوبت متناسب است؛ اما این حقیقت در این سخن خطا نهفته است: اگر سرمایه وطن را با حکمرانی بد، خوب استفاده نکنید و با حکمرانی بد، ناپایداری مالی و اقتصادی به بار آورید درست هم تغییر نکنید، مغزتان به فکر فروش وطن هم می‌افتد.

هشدار یک مقام وزارت کار

روز گذشته یک مقام وزارت کار هشدار داده بود که ممکن است به جایی برسیم که مجبور شویم کیش، قشم و خوزستان را بفروشیم تا بتوانیم حقوق بازنشستگان را بدهیم.

کشور یونان ۱۰۰ جزیره فروخت!

سجاد پادام مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت کار گفته بود: کشور یونان ۱۰۰ جزیره فروخت تا بتواند مطالبات بازنشستگانش را بدهد، ما هم به زودی به این وضعیت دچار می‌شویم. حتی اگر ۳ میلیون بشکه نفت را بدون تحریم بفروشیم و پولش را کامل بگیریم باز هم نمی‌توانیم بحران بازنشستگان را حل کنیم. باید در ۵ ماه ۸۵ هزار میلیارد کار عمرانی می‌کردیم، ولی فقط ۱۳ هزار میلیارد اجرایی شده، یعنی ۲۰ درصد.

با حکمرانی بد به فکر فروش وطن هم می‌افتید! با حکمرانی بد به فکر فروش وطن هم می‌افتید!

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای