آخرین خبرها:
شناسه خبر: 29989

برگزاري نمايشگاه تخصصي عرضه محصولات آبزيان

رئيس سازمان شيلات ايران از برگزاري نمايشگاه تخصصي عرضه محصولات آبزيان به منظور تامين نياز مردم در شب عيد از تاريخ ۱۸ تا ۲۸ اسفند ماه خبر داد. به گزارش اخبار

برگزاري نمايشگاه تخصصي عرضه محصولات آبزيان
رئيس سازمان شيلات ايران از برگزاري نمايشگاه تخصصي عرضه محصولات آبزيان به منظور تامين نياز مردم در شب عيد از تاريخ ۱۸ تا ۲۸ اسفند ماه خبر داد.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از روابط عمومي سازمان شيلات ايران، سيد حسين حسيني از برگزاري نمايشگاه تخصصي عرضه محصولات آبزيان به منظور تأمين نياز مردم در شب عيد از تاريخ 18 تا 28 اسفند ماه خبر داد.
رئيس سازمان شيلات ايران، گفت: در اين نمايشگاه محصولات شيلاتي با حذف واسطه‌ها و با قيمت مناسب در اختيار مصرف كنندگان قرار خواهد گرفت.
وي اذعان داشت: بر اساس رايزني‌هاي صورت گرفته با توليد كنندگان، محصولات شيلاتي در اين نمايشگاه 10 تا 12 درصد كمتر از نرخ بازار به فروش مي‌رسد.
اين مقام مسئول در سازمان شيلات ايران عنوان كرد: فرهنگ مصرف ماهي در كشور ما به گونه‌اي است كه در نيمه نخست سال شاهد كاهش مصرف و نيمه دوم سال شاهد افزايش تقاضا و مصرف هستيم و اين تقاضا در شب عيد به حداكثر ميزان خود مي‌رسد.
وي بيان داشت: همين امر باعث مي‌شود تا شاهد افزايش قيمت‌ها در نيمۀ دوم سال به ويژه شب عيد باشيم كه در صورت كنترل اين امر و ايجاد تعادل در مصرف آبزيان در تمام طول سال اين مشكل تا حدود زيادي برطرف مي‌شود.
معاون وزير جهاد كشاورزي بيان داشت: تفاهم نامه‌اي با اتحاديه‌هاي ماهيان سردآبي و گرمابي براي ارائه و فروش آبزيان با قيمت واقعي و ايجاد بازارهاي تخصصي عرضه آبزيان داشته‌ايم.
گفتني است، مناطق در نظر گرفته شده براي عرضه آبزيان بوستان ولايت واقع در جنوب تهران، بوستان گفتگو واقع در گيشا، مصلي بزرگ تهران، درياچه خليج فارس و بازارچه حكيميه تهرانپارس مي باشد.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای