آخرین خبرها:
شناسه خبر: 25442

برگزاری سومین کنگره بین المللی زنبور عسل

رئیس بخش تحقیقات زنبور عسل وزارت جهاد کشاورزی گفت: سومین کنگره بین المللی و یازدهمین کنگره پژوهشی زنبور ایران ۵ و ۶ بهمن ماه جاری با حضور شرکت کنندگان داخلی و

برگزاری سومین کنگره بین المللی زنبور عسل
رئیس بخش تحقیقات زنبور عسل وزارت جهاد کشاورزی گفت: سومین کنگره بین المللی و یازدهمین کنگره پژوهشی زنبور ایران ۵ و ۶ بهمن ماه جاری با حضور شرکت کنندگان داخلی و خارجی برگزار می شود.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از بازار ؛ ناصر تاج آبادی رئیس بخش تحقیقات زنبورداری موسسه تحقیقات وزارت جهاد کشاورزی گفت: سومین دوره از کنگره بین المللی زنبور عسل توسط انجمن زنبور عسل و موسسه تحقیقات امور دامی کشور و با همکاری یکسری از نهادهای دولتی و بخش خصوصی در محل موسسه تحقیقاتی امور دامی کشور برگزار می شود.
وی در خصوص مهمان خارجی دعوت شده به این کنگره نیز اظهار داشت: تا به امروز حضور مهمان هایی از سه کشور «رومانی، اسلوانی و عراق» در این کنگره قطعی شده است. علاوه بر این مهمانان که به صورت حضوری در سومین دوره کنگره بین المللی زنبور ایران خواهند بود، از کشورهایی همچون آمریکا و کانادا نیز مهمانانی به صورت وبیناری شرکت خواهند داشت.
تاج آبادی خاطر نشان کرد: همچنین در کنار برگزاری این کنگره در روزهای هفتم و هشتم بهمن ماه نیز کارگاه های زنبوردرمانی برگزار می شود که از بهترین متخصصان و زنبورداران دعوت شده تا حضور یابند و برای بهره برداران بخش، این کارگاه آموزشی را برگزار نمایند.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای