آخرین خبرها:
شناسه خبر: 23049

بیمه 300 هزار نفر از روستاییان و عشایر در یکسال

مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: 30 میلیون نفر از جمعیت کشور هدف خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند.

بیمه 300 هزار نفر از روستاییان و عشایر در یکسال
مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: 30 میلیون نفر از جمعیت کشور هدف خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی ، حسین کاظمی: دکتر بیت‌الله برقراری، مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر در همایش ملی روز روستا و عشایر عنوان کرد: جامعه هدف این صندوق یعنی کشاورزان، روستاییان و عشایر امنیت غذایی جامعه را تامین می‌کنند و ضامن حفظ فرهنگ‌ ایرانی‌ها هستند؛ بنابراین نقش صندوق در توسعه اقتصادی، امنیت غذایی، امنیت ملی و عدالت اجتماعی در کشور بسیار کاربردی است و در کاهش فقر و افزایش رفاه اجتماعی نقش ارزنده دارد.
بیشتر بخوانید: بزرگداشت روز روستا و عشایر توسط صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان

گسترش ارتباط با مشتریان

مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر به برخی اقدامات انجام شده توسط این صندوق در یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: با استقرار قرارگاه کرامت در این صندوق و همت و تلاش کارکنان آن اراده کرده‌ایم که تا پایان امسال یک میلیون بیمه شده جدید با همین امکانات و نیروی انسانی موجود به تعداد افراد تحت پوشش بیمه اضافه کنیم که این تعداد معادل فعالیت صندوق در 10 سال گذشته خواهد بود.
وی همچنین اعلام کرد: از مدت یک‌سال از اسقرار دولت سیزدهم تاکنون توانسته‌ایم 300 هزار نفر جدید را به بیمه‌شدگان صندوق بیمه کشاورزی، روستاییان و عشایر اضافه کنیم که معادل سه سال فعالیت قبل از آن به‌شمار می‌رود.
مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر همچنین عنوان کرد: هدف از برگزاری این همایش تکریم جایگاه روستاییان و عشایر و همچنین معرفی فلسفه وجودی صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر بود که براساس اسناد بالادستی و فرمایشات امامین انقلاب اسلامی تاسیس شده است و حدود 30 میلیون نفر از جمعیت کشور، افراد مورد هدف این صندوق را تشکیل می‌دهند.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی، همایش ملی روز روستا و عشایر با همت صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر برگزار شد و افرادی همچون حجت‌الاسلام و المسلیمن ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران، مهندس عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگ و گردشگری و نیز افرادی ازجمله معاون پارلمانی ریاست جمهوری، رئیس سازمان امور عشایر کشور و برخی از استانداران و مقامات حضور داشتند.

حسین کاظمی ـ روزنامه نگار و کارشناس کشاورزی

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای