آخرین خبرها:
شناسه خبر: 21896

افزایش سطوح درآمدی مشمولان‌ بیمه اجتماعی روستاییان

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: امسال و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، سطوح درآمدی مشمولان این صندوق افزایش خواهد یافت‌.

افزایش سطوح درآمدی مشمولان‌ بیمه اجتماعی روستاییان
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: امسال و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، سطوح درآمدی مشمولان این صندوق افزایش خواهد یافت.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از روابط عمومی و امور بین المل صندوق بیمه اجتماعی، بیت الله برقراری در استان چهارمحال بختیاری اظهار داشت: این ایام تبیینگر حادثه عظیم عاشور است و امروز نیز شاهد گسترش فرهنگ عظیم عاشورایی هستیم.
وی افزود: دشمنان در تلاش هستند تا چراغ اربعین برای همیشه خاموش شود اما مردم انقلابی با شرکت در پیاده روی اربعین، نقشههای شوم آنان را ناکام کردند.
برقراری ضمن تقدیر از تلاشهای کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی در چهارمحال و بختیاری، اضافه کرد: ۳۰ کارگزار در این استان مشغول به فعالیت هستند و مطالبه گری آنها برای تحقق اهداف این صندوق شایسته است.
وی گفت: کارگزاران خط مقدم انجام کارها هستند و اگر آنان در جذب افراد و توجیه جامعه هدف تلاش نکنند، پشتیبانیها نتیجه ای نخواهد داشت.
برقراری تصریح کرد: تلاش کردیم تا با توجه به منابع و بودجهای که داریم، مبلغ قابل توجهی را به کارگزاران اختصاص دهیم. وی افزود: برنامه ریزی های لازم انجام شده تا تسهیلات مطلوب به کارگزاران در استانها پرداخت شود.
وی با اشاره به افزایش سطوح درآمدی کارگزاران، اضافه کرد: امسال با پیگیریهای انجام شده میزان سطوح درآمدی افزایش یافته است تا میزان مبلغ مستمری بگیران افزایش یابد همچنین این میزان نسبت به سالهای قبل افزایش خواهد یافت.
وی اظهار داشت: شش میلیون نفر را امسال هدفگذاری کردیم تا زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار گیرند.
برقراری یکی از مهمترین اهداف سفرهای استانی خود را تبیین اهداف این صندوق دانست و ادامه داد: کارگزاران و همچنین اصحاب رسانه باید تلاش کنند تا صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر برای همه مردم شناخته شود.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای