آخرین خبرها:
شناسه خبر: 29208

بیمه کشاورزی ایران، جزو برترین‌ها در جهان

دکتر علیرضا آل‌امین، قائم‌مقام و عضو هیات مدیره صندوق بیمه کشاورزی، گفت: از نظر بیمه کشاورزی در منطقه و جهان جایگاه بسیار بالایی داریم و تعداد زیادی از کشورها

بیمه کشاورزی ایران، جزو برترین‌ها در جهان

دکتر علیرضا آل‌امین، قائم‌مقام و عضو هیات مدیره صندوق بیمه کشاورزی، گفت: از نظر بیمه کشاورزی در منطقه و جهان جایگاه بسیار بالایی داریم و تعداد زیادی از کشورها تقاضای مستشاری و استفاده از تجربه‌های ما را دارند.

اخبار سبز کشاورزی ؛ حسین کاظمی | وی که در مراسم تجلیل از مشتریان وفادار بیمه کشاورزی صحبت می‌کرد، اظهار داشت: از نظر تنوع محصولات بیمه شده کشاورزی در دنیا جایگاه دوم را داریم.

تاخیرها در پرداخت غرامت به حداقل زمان ممکن می‌رسد

قائم‌مقام و عضو هیات مدیره صندوق بیمه کشاورزی با اشاره به برخی تاخیرها در پرداخت غرامت به بهره‌برداران بخش کشاورزی گفت: اگر تاخیری در پرداخت غرامت ها اتفاق افتاده از این بابت از بهره‌برداران عذرخواهی می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد این تاخیرها به حداقل زمان ممکن کاهش یابد.

آل‌امین افزود: تقدیر و تجلیل از مشتریان وفادار بیمه کشاورزی، در واقع تجلیل از افراد فعال در امنیت غذایی ملی کشور است.

بیمه کشاورزی ایران، جزو برترین‌ها در جهان بیمه کشاورزی ایران، جزو برترین‌ها در جهان

افزایش ضریب نفوذ بیمه کشاورزی از 0/8 به 2 درصد

وی همچنین عنوان کرد: وزیر جهاد کشاورزی تاکید ویژه‌ای بر ارتقای کشاورزی دارد و در همین راستا نظر ایشان افزایش ضریب نفوذ بیمه کشاورزی از 0/8 به 2 درصد است.

قائم‌مقام و عضو هیات مدیره صندوق بیمه کشاورزی همچنین با اشاره به تاثیرگذاری صندق بیمه کشاورزی گفت: در بعضی شهرها غرامتی که صندوق بیمه کشاورزی به بهره‌برداران پرداخت کرده از کل بودجه‌های عمرانی آن شهر بیشتر بوده است و این نشان می‌دهد که صندوق بیمه غرامت‌های خوبی پرداخت کرده، هر چند که جای پیشرفت وجود دارد.

آل‌امین همچنین عنوان کرد: صندوق بیمه کشاورزی به سمت استفاده از فناوری‌های پیشرفته حرکت می‌کند و در راستای افزایش کمیت و کیفیت خدمات‌دهی از همه نظرات به‌ویژه مشتریان وفادار استفاده می‌کند.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای