آخرین خبرها:
شناسه خبر: 14749

انفعال وزارت جهاد کشاورزی در مواجهه با تخلف

وزیر جهاد کشاورزی با حضور در سازمان تعاون روستایی از عملکرد این سازمان با وجود تخلف و قراردادهای مبهم دفاع کرد.

انفعال وزارت جهاد کشاورزی در مواجهه با تخلف

وزیر به کمیسیون کشاورزی و نهادهای نظارتی بی‌اعتناست

وزیر جهاد کشاورزی با حضور در سازمان تعاون روستایی از عملکرد این سازمان با وجود تخلف و قراردادهای مبهم دفاع کرد.

به گزارش مزرعه سبز ، در حالی که در یک ماه گذشته رسانه ملی با جدیت و بر اساس کارکرد ذاتی خود از خرید گران میوه شب عید توسط تعاون روستایی ایران و روشنگری از شرکت فامیلی بازرسی میوه پرده برداشت و اشاره میدانی به قیمت های بار فروشان داشت و خوشبختانه کمیسیون محترم کشاورزی خصوصا رییس و نایب رییس کمیسیون با بررسی های و برگزاری جلسات متعدد با نهادهای نظارتی به جمع بندی رسیدند.

چرا وزیر بدون توجه به خانه ملت از متخلفان دفاع کرد؟

این گزارش را در رسانه ملی و فضای مجازی مبنی بر محرز شدن فساد در کارکردهای تیم فعلی سازمان تعاون روستایی نشر داده شده و حتی اشاره به عددسازی، قراردادهای مبهم و فسادبرانگیز و مکاتبات غیرمتعارف متاسفانه و با اندوه بزرگ شاهد هستیم وزیر جهاد کشاورزی در سازمان تعاون روستایی حضور و از این فرایند زشت دفاع می کند؛ در این خصوص برای همگان چند سوال پیش می آید:

اولا مجلس که همیشه به عنوان خانه ملت از آن یاد می شود آن هم مجلس انقلابی وقتی زمانی از محرز شدن تخلف گزارش می دهد فقط یک گزارش است، آیا تبعات قانونی آن به دستگاه دولتی نمی رسد؟ پس چرا وزیر بدون هیچ اعتنایی به خانه ملت از متخلفین دفاع کرده؟

ثانیا :گزارش سازمان بازرسی کل کشور حاکی از تخلف در جلسه ای که رئیس قوه قضاییه حضور دارند؛ چرا هیچ اتفاقی رخ نداده وقتی فرمانداری به یک خبرنگار توهین می کند، وزیر محترم و انقلابی کشور سریعا دستور جابه جایی می‌دهد؛ یعنی این همه تخلف که افکار عمومی را ناراحت کرده و با محرز شدن آن هنوز وزارت جهاد کشاورزی در انفعال است؟

مگر جهاد کشاورزی مدیران پاک دست و با تدبیر کم دارد که از معاونت علمی ریاست جمهوری با این همه. رسوایی به وجود آمده، همچنان در حال ادامه کار هستند؛ چرا دیوار بلند اعتماد را خراب می کنید.
آقای وزیر در دولت انقلابی ما در انتظار تصمیمات انقلابی هستیم.

آقای وزیر این کشور با خون شهدا و زحمات جانبازان و دلسوزان نظام، پاسداری شده در کارنامه کاری شما این ننگ است، زودتر تصمیم بگیرید.

وزیر به کمیسیون کشاورزی و نهادهای نظارتی بی‌اعتناست وزیر به کمیسیون کشاورزی و نهادهای نظارتی بی‌اعتناست

دیدگاه تان را بنویسید

  • علی پاسخ به نظر

    سلام
    آقای محمودزاده به چه علتی بعضی دروغ ها را می گویی برای مطرح شدن من نمی دانم چرا شورای نگهبان صلاحیت چنین فرد دروغ گویی را تایید میکند. و اما دروغ ایشان این جمله(از همه مهم‌تر به صورت خودسرانه شرکت‌هایی که به بعضی افراد نزدیک بوده را انتخاب کردند. شرکتی که بازرسی استاندار میوه‌های شب عید را به‌عهده دارد، خودش دو ماه است که ثبت شده است. این شرکت گواهی استاندارد ندارد. ۱۵۰ شرکت برای این کار وجود داشته اما همه این شرکت‌ها کنار زده شدند، تا فقط یک شرکت کار را به عهده بگیرد.)آقای محمود زاده یک استعلام ساده از صنعت معدن تجارت (سامانه ستاد ) که دوبار مناقصه در سامانه ستاد هر کدام به فاصله حداقل 10 روز انجام شده و در جراید نیز چاپ شده و به صورت مستند در سامانه فوق موجود است که در هر کدام 6الی 8 شرکت بازدید و فقط یک شرکت اقدام به بارگذاری مستدات و قیمت نموده است و آیا از نظر ایشان شرکتی که 5 ماه قبل از مناقصه ثبت شده است با چه مستندات قانونی حق شرکت ندارد. و علت ابطال پراوانه بازرسی را از لابی موجود سئوال فرمائید . ان شاء ا…. در دوره بعد مجلس چنین دروغگویانی در مجلس نبینیم.

    • صدف

      حناب علی
      معلوم است اطلاعات زیادی از شرکت های خصوصی تحت امر سازمان مرکزی یا به نوعی شرکای آن دارید. در مصاحبه ای که به آن اشاره کردید آقای محمودزاده اعلام کرده که در سامانه ستاد دولت (تنها محل و مرجع قانونی ثبت مزایده ها و مناقصه های سارمان مرکزی تعاون روستایی) چنین درخواستی ثبت نشده، این که شما دو بار آن را مشاهده کرده اید و با وجود درخواست ما حتی یک بار هم مستند آن را برای ما نفرستاده اید جای شبهه دارد.
      مهم تر از آن که در یک متن 12سطری سه بار اتهام دورغ گویی را به یک نماینده مجلس زده اید که قاعدتا ایشان پیگیر خواهد شد و اگر شما هویت قانونی داشته باشید و آدرس جعلی ارائه نکرده باشید، قابل پیگیری خواهد بود.

چندرسانه‌ای