آخرین خبرها:
شناسه خبر: 21385

کشته شدن 16 کارگر فصلی کشاورزی در سانحه رانندگی

کشته شدن کارگران فصلی کشاورزی در سانحه رانندگی/ در یک تصادف مرگبار رانندگی در شهرستان شوشتر 16 نفر از کارگران فصلی کشاورزی به کام مرگ رفتند.

کشته شدن 16 کارگر فصلی کشاورزی در سانحه رانندگی
در یک تصادف مرگبار رانندگی در شهرستان شوشتر 16 نفر از کارگران فصلی کشاورزی به کام مرگ رفتند.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی ، در این سانحه دردناک رانندگی که روز سه‌شنبه مورخ 8 شهریور 1401 در جاده کمربندی شوشتر بین یک دستگاه مینی‌بوس با 24 نفر سرنشین و یک دستگاه تریلر 18 چرخ اتفاق افتاد 16 نفر از هموطنان عزیزمان وفات یافتند و 8 نفر دچار مصدومیت شدید شدند.
این در حالی است که تمامی سرنشینان مینی‌بوس، کارگران فصلی کشاورزی بودند که به مزارع کشاورزی می‌رفتند.
در میان این کشته‌شدگان که افراد 10 تا 50 سال بودند، 10 خانم دیده می‌شود که به همراه بستگان خود برای کمک به چرخش چرخ‌های کشاورزی عازم محل کار بودند.
پایگاه خبری اخبار سبز کشاورزی این ضایعه دردناک را به تمام ملت ایران و به خصوص جامعه زحمکتش و مولد کشاورزان تسلیت گفته و برای کشته شدگان این حادثه طلب رحمت و مغفرت و برای خانواده‌های داغدار این شهیدان راه تولید از خداوند صبر مسئلت می‌نماید.
گفتنی است، فرمانداری شوشتر درپی این حادثه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دنبال حادثه تصادف در جاده کمربندی شوشتر به دزفول واقع در جنب شهرک علم الهدی که منجر به فوت تعدادی از همشهریان از شهر شهید شرافت شد، با نظر فرماندار، ائمه جمعه شوشتر و شرافت، نماینده شوشتر و گتوند، اعضای شورای تأمین و مسئولان شهر شرافت، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۹ و ۱۰ شهریورماه) در شهرستان دارالمومنین شوشتر عزای عمومی اعلام می‌شود.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای