آخرین خبرها:
شناسه خبر: 28941

توزیع بیش از ۳.۵ میلیون تن نهاده از ابتدای سال تاکنون

شرکت پشتیبانی امور دام از توزیع بیش از سه و نیم میلیون ‌تن نهاده‌ مورد نیاز صنعت دام و طیور کشور از اول سال تاکنون خبر داد که در مقایسه با مدت مشابه سال‌ قبل،

توزیع بیش از ۳.۵ میلیون تن نهاده از ابتدای سال تاکنون
شرکت پشتیبانی امور دام از توزیع بیش از سه و نیم میلیون ‌تن نهاده‌ مورد نیاز صنعت دام و طیور کشور از اول سال تاکنون خبر داد که در مقایسه با مدت مشابه سال‌ قبل، کاهشی نداشته است.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از بازار ، شرکت پشتیبانی امور دام با توجه به مطلب منتشر شده روزنامه دنیای اقتصاد باعنوان «تولید غذا؛ گروگان دپوی نهاده‌ها» طبق قانون مطبوعات جهت روشنگری افکار عمومی اعلام کرد.
بیشتر بخوانید: تولید غذا؛ گروگان دپوی نهاده‌ها
توزیع بیش از ۳.۵ میلیون تن نهاده دام و طیور از اول سال تاکنوناین شرکت به‌عنوان مباشر وزارت جهادکشاورزی، مکلف به تامین نهاده‌ها و محصولات دام و طیور جهت ذخایر راهبردی و تنظیم‌ بازار است که در سال‌ ۱۴۰۱ در تامین نهاده براساس دستورات و مجوزهای مسوولان ذی‌ربط، تمامی تعهدات خود را انجام داده و محموله‌های موجود در انبار بنادر استان‌ها و تهاتر وجه‌ کالا با تولیدکنندگان نمایانگر این واقعیت است.
شایان ذکر است از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳.۵ میلیون تن نهاده مورد نیاز صنعت دام و طیور در کشور توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال‌قبل هیچ‌گونه کاهشی نداشته است.
همچنین میزان بارگذاری در سامانه بازارگاه در حال حاضر بیش از نیاز تولیدکنندگان است، به نحوی که این افزایش عرضه موجب کاهش قیمت نهاده‌هایی، چون ذرت و جو از سوی واردکنندگان این نهاده در این سامانه شده‌ است.
در حال حاضر حدود ۳۰ هزار تن نهاده از مبادی جنوبی کشور در سطح واحدهای تولیدی توزیع می‌شود و ظرفیت ذخایر و انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام کشور به صورت ۱۰۰ درصد تکمیل شده است.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای