آخرین خبرها:
شناسه خبر: 33257

تولید تجهیزات آبیاری تقویت‌ شده با نانو فناوری

محققان یکی از شرکت‌های فناور با تولید انواع تجهیزات آبیاری تقویت‌ شده در حوزه کشاورزی موفق به صادرات آن‌ها به کشورهای همجوار شده‌اند. به گزارش اخبار سبز

تولید تجهیزات آبیاری تقویت‌ شده با نانو فناوری
محققان یکی از شرکت‌های فناور با تولید انواع تجهیزات آبیاری تقویت‌ شده در حوزه کشاورزی موفق به صادرات آن‌ها به کشورهای همجوار شده‌اند.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از ایسنا، یکی از شرکت‌های فناور انواع اتصال رزوه‌ای تبدیل دنده‌ای (Threaded Coupling)، گلدان(Coupling)، درپوش(Plug)، زانویی، سه راهی(Tee)، شیر پروانه‌ای، شیر توپی و مغزی پلیمری U-PVC حاوی نانوذرات تولید می‌کند که به دلیل استفاده از نانوذرات، مقاومت ضربه در آنها افزایش یافته و استحکام به بیشینه مقدار خود می‌رسد.
این محصولات در حوزه کشاورزی کاربرد دارند. از مزیت‌های رقابتی محصولات این شرکت می‌توان به دوام بالا و قیمت پایین نسبت به نمونه‌های خارجی اشاره کرد.
شیرآلات پلیمری (توپی، پروانه‌ای، کشویی)، سیستم‎‌های آبیاری بارانی (کمربند، شیر خودکار، رایزر، آبپاش)، سیستم‌‎های آبیاری قطره‌‎ای(لی‎فلت، شیرهای انشعاب، قطره چکان) و اتصالات رزوه‎ای PVC-U از جمله تجهیزات آب و آبیاری این شرکت است.
به نقل از ستاد نانو، محصولات این شرکت به کشورهای همجوار ایران همچون عراق، افغانستان، ارمنستان و تاجیکستان صادر می‏‌شود.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای