آخرین خبرها:
شناسه خبر: 18801

جنگل خواری و پسماندها دغدغه های محیط زیستی مازندران

رئیس مجمع نمایندگان مازندران پسماند، جنگل خواری و کوه خواری و فقدان طرح های صنعتی و مادر را از مشکلات و مسائل استان بیان کرد.

جنگل خواری و پسماندها دغدغه های محیط زیستی مازندران
رئیس مجمع نمایندگان مازندران پسماند، جنگل خواری و کوه خواری و فقدان طرح های صنعتی و مادر را از مشکلات و مسائل استان بیان کرد.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی ، کیوان مرادیان گفت: استان مازندران سالانه با پذیرایی از ۲۰ میلیون گردشگر وجهه ملی دارد.
نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی افزود: زیرساخت‌های خدمات رسانی مازندران برای پاسخگویی به نیازهای جمعیت شناور این استان مناسب نیست.

مازندران در هر تعطیلات پایان هفته حدود ۵ میلیون جمعیت غیر بومی را پذیرایی می‌کند.

این نماینده مجلس ادامه داد: مازندران در هر تعطیلات پایان هفته حدود ۵ میلیون جمعیت غیر بومی را پذیرایی می‌کند.
عضو خانه ملت با اظهار اینکه امکانات و زیرساخت‌های مازندران برای پاسخگویی به جمعیت سه میلیون و۳۵۰ هزار نفری این استان دچار مشکل است افزود: توسعه مازندران با امکانات و اعتبارات محدود سالانه با مشکل مواجه است.
مرادیان ترافیک، جاده‌های ناایمن و باریک، پسماند، جنگل خواری و کوه خواری و فقدان طرح‌های صنعتی وتولیدی مادری بواسطه شکنندگی ساختار محیط زیست را نظام مسائل عمده مازندران برشمرد وافزود: مجمع نمایندگان مازندران با کمک دولت حل این چالش‌ها را در دستور کار قرار داده است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس یازدهم با اشاره به بعد گردشگری و کشاورزی مازندران یادآورشد: مازندران در زمینه گردشگری و کشاورزی خدمات دهی برجسته ملی دارد اما از اعتبارات محدود استانی برخوردار است و زیر ساخت‌های گردشگری مازندران باید با اعتبارات ملی توسعه یابد.
رئیس مجمع نمایندگان مازندران تصریح کرد: با پیگیری نمایندگان و همکاری دولت روند توسعه مازندران در برنامه هفتم توسعه شتاب خواهد گرفت و بزودی با تشکیل سازمان عمران ساحل یکی از کمبودهای اساسی مازندران در عرصه زیرساختی برطرف خواهد شد.

علی گل باف

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای