آخرین خبرها:
شناسه خبر: 28494

حداقل و حداکثر قیمت زعفران اعلام شد

عضو شورای ملی زعفران حداقل قیمت هرکیلو زعفران دسته را ۲۵ میلیون تومان و حداکثر زعفران سوپر نگین ۴۱ میلیون و ۳۵۰ هزارتومان اعلام کرد. اخبار سبز کشاورزی به نقل

حداقل و حداکثر قیمت زعفران اعلام شد
عضو شورای ملی زعفران حداقل قیمت هرکیلو زعفران دسته را ۲۵ میلیون تومان و حداکثر زعفران سوپر نگین ۴۱ میلیون و ۳۵۰ هزارتومان اعلام کرد.
اخبار سبز کشاورزی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛ علی حسینی گفت: در شرایط فعلی عرضه و تقاضا روند عادی خود را دارد که به سبب گذراندن ایام پایانی سال، امیدواریم دولت مدیریت بهتری در بازار داشته باشد چرا که مدیریت صحیح بازار حلقه مفقوده بازار زعفران است.
او قیمت کنونی هرکیلو زعفران دسته را ۲۵ میلیون تومان و زعفران سوپر نگین ۴۱ میلیون و ۳۵۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: براین اساس قیمت هرمثقال زعفران در بسته بندی معمولی کمتر از ۲۰۰ هزارتومان و در بسته بندی های لوکس بالای ۲۰۰ هزارتومان است.
حسینی ادامه داد: با توجه به ایام‌ پایانی سال انتظار می رود که شرایط بازار بهبود یابد به طوریکه به نرخ واقعی خود برسد.
عضو شورای ملی زعفران از افزایش حداقل ۲۰ درصدی تولید زعفران نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: این درحالی است که خبرهای ضد و نقیضی درخصوص تولید منتشر می شود، اما آنچه مسلم است تولید زعفران نسبت به سال قبل رشد داشته است.
او گفت: صادرات زعفران تابع شرایط و مقررات است، اما امیدواریم با رفع موانع صادراتی صادرات محصولات غیرنفتی از جمله زعفران شتاب بگیرد.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای