آخرین خبرها:
شناسه خبر: 29250

دولت و مجلس مانع حذف یارانه نهاده های کشاورزی شوند

تخصیص یارانه به کودهای کشاورزی را کمک به کمبود نقدینگی کشاورزان است و دولت و مجلس شورای اسلامی باید مانع حذف یارانه نهاده های کشاورزی شوند

دولت و مجلس مانع حذف یارانه نهاده های کشاورزی شوند
دبیرخانه کشاورز شهرستان خان ببین تخصیص یارانه به کودهای کشاورزی را کمک به کمبود نقدینگی کشاورزان دانست و گفت: دولت و مجلس شورای اسلامی باید مانع حذف یارانه نهاده های کشاورزی شوند.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از بازار؛ سعید سوخته سرایی اظهار کرد: بخش ‌کشاورزی با سفره مردم رابطه مستقیم داشته و در تمام کشورهای دنیا از جایگاه مهمی برخوردار است.
دبیرخانه کشاورز شهرستان خان ببین تولیدات کشاورزی را به واسطه ارتباط مستقیم آن با امنیت غذایی دارای اهمیت دانست و گفت: تامین امنیت غذایی کشور نیازمند حمایت گسترده و مستمر دولت است.
وی تخصیص یارانه برای کودهای کشاورزی را کمک به کمبود نقدینگی کشاورزان اعلام کرد و یادآورشد: دولت و مجلس شورای اسلامی باید مانع حذف یارانه نهاده های بخش کشاورزی شوند و با برنامه ای صحیح از آنها حمایت کنند.
سوخته سرایی با بیان اینکه در دیگر کشورهای دنیا، حوزه کشاورزی را همواره ارجح می‌ دانند، خاطرنشان کرد: باید نگاهمان به بخش کشاورزی را تغییر داده و به امنیت غذایی توجه ویژه تری داشته باشیم.
وی در خاتمه یادآور شد: عدم توجه به مسائل روز دنیا باعث شده تا با آزمون و خطا طرح های کشاورزی را پیش برده و فرصت های خوب را در این زمینه از دست بدهیم به نظر می رسد الگوگیری از سایر کشورها سرعت توسعه بخ کشاورزی را به صورت چشمگیری افزایش دهد.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای