آخرین خبرها:
شناسه خبر: 28599

دامداران سهمیه ای برای سوخت دوم ندارند

مدیرعامل شرکت تعاونی گاوداران صنعتی گرگان گفت: دامداران برای تامین سوخت مورد نیاز واحدهای تولیدیشان از سهمیه سوخت تراکتورها استفاده کرده و مابقی را از بازار

دامداران سهمیه ای برای سوخت دوم ندارند
مدیرعامل شرکت تعاونی گاوداران صنعتی گرگان گفت: دامداران برای تامین سوخت مورد نیاز واحدهای تولیدیشان از سهمیه سوخت تراکتورها استفاده کرده و مابقی را از بازار با قیمت آزاد تهیه می کند.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از بازار ؛ محمد تیموری اظهارکرد: مشکلات صنعت دامداری در گلستان متعدد بوده و روز به روز به تعداد آن اضافه می شود؛ این شرایط تولید برای دامدار بیش از گذشته دشوار می کند.
مدیرعامل اتحادیه دامداران گرگان افزود: دامدار برای تامین بخشی از سوخت مورد نیاز واحدهای تولیدی از سهمه سوخت تراکتورها استفاده کرده و مابقی را از بازار با قیمت آزاد تهیه می کند.
تیموری یادآورشد: بر خلاف گفته مسئولان استانی که معتقدند دامداران سوخت مورد نیاز این روزها را بدون هیچ چالشی از شرکت نفت دریافت می کنند اما در عمل چنین اتفاقی نمی افتد و دامدار مجبور به تهیه آن در بازار با قیمت آزاد است.
وی با اشاره به اینکه هزینه های تولید اعم از افزایش نرخ نهاده های دامی برای دامدار صرفه اقتصادی ندارد، خاطرنشان کرد: در کنار همه هزینه های تولید دامدار در این شرایط سخت باید مبلغ زیادی را برای تامین سوخت مورد نیاز صرف کند.
مدیرعامل اتحادیه دامداران گرگان خاطرنشان کرد: دغدغه دامدار باید فقط تولید باشد اما مشکلات عدیده این صنعت چالش های زیادی ایجاد کرده که تولیدکننده در حال کشمکش با آنهاست و به سختی به تولید می پردازد.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای