آخرین خبرها:
شناسه خبر: 27281

دامداران و مرغداران توان تامین هزینه‌های تولید را ندارند

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه مرغداران و دامداران هزینه‌های تولید را نمی توانند تامین کنند، گفت: تا دیر نشده باید از تولید حمایت کرد. به گزارش اخبار

دامداران و مرغداران توان تامین هزینه‌های تولید را ندارند
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه مرغداران و دامداران هزینه‌های تولید را نمی توانند تامین کنند، گفت: تا دیر نشده باید از تولید حمایت کرد.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از بازار ؛ منصورعلی زارعی با اشاره به ساماندهی ارز یارانه ای اظهار داشت: ساماندهی نشدن این ارز مشکلات و خسارت هایی را برای تولیدکنندگان و کشاورزان درپی داشته است زیرا بیش از سه چهارم یارانه ها قبلا در بخش کشاورزی بوده است.
وی افزود: امروز برنجکاران و باغداران و دامداران و مرغداران نمی توانند هزینه های تولید را تامین کنند و خسارت های سنگینی را محتمل می شوند.
وی با اظهار این که متاسفانه تولیدکنندگان به ارز نیمایی ارجاع داده می شوند، گفت: این مسئله واردات را تقویت و تولیدکنندگان را تضعیف می کند و با حمایت از تولید داخلی مغایرت دارد.
زارعی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری و تامین بر تولید ۹۰ درصد مواد غذایی در داخل اظهار داشت: باید برای حمایت از تولید تلاش کرد و به داد تولیدکنندگان رسید تا دیر نشده است.
این نماینده مجلس با اشاره به اهمیت یادگیری مهارت در بازار با اظهار این که امکانات متناسبی در برخی از رشته ها نداریم، گفت: باید نسبت به تقویت وتجهیزات برای توسعه رشته های مهارتی تلاش و برنامه ریزی شود.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای