آخرین خبرها:
شناسه خبر: 24402

بزرگداشتی در شأن دکتر محمد خصوصی

خبر در سراسر ایران پخش شده بود و بهره‌برداران کشاورزی، کارشناسان گیاه‌پزشکی، سازمان حفظ نباتات، همکاران دکتر محمد خصوصی در صنف و صنعت تولید سموم دفع آفات نباتی

بزرگداشتی در شأن دکتر محمد خصوصی
خبر در سراسر ایران پخش شده بود و بهره‌برداران کشاورزی، کارشناسان گیاه‌پزشکی، سازمان حفظ نباتات، همکاران دکتر محمد خصوصی در صنف و صنعت تولید سموم دفع آفات نباتی و قارچ‌کش‌ها در جریان قرار گرفته بودند که پیکر وی روز جمعه 13 آبان، از محل کار و تلاش همیشگی وی تشییع خواهد شد.
اخبار سبز کشاورزی | به گزارش خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران رسانه‌ها در مسیر کارخانه گیاه، استندها و تصاویری از قهرمان قهرمانان توجه مردم و عابران را به خود جلب می‌کرد و علاقه‌مندان وی با جملاتی زیبا یاد وی را گرامی داشته بودند.

بزرگداشتی در شأن دکتر محمد خصوصی بزرگداشتی در شأن دکتر محمد خصوصی

ساعت 9 صبح جمعه 13 آبان ده‌ها اتوبوس مزین به عکس‌هایی از رادمرد عرصه حفظ و سلامت محصولات کشاورزی غرقه در تاج‌های گل در دیوارهای خیابان منتهی به کارخانه با تصاویر و در داخل کارخانه ده‌ها تاج گل بزرگ یادبود مدیران شرکت‌ها و بزرگان خانواده و کارشناسان و همراهان وسعت قدردانی مردم را نشان می داد و صحن و حیاط وسیع شرکت گیاه با صندلی‌های مخملی زیبا و در شأن حضار مزین شده و هر لحظه موج جمعیت افزوده می‌شد.
دکتر محمد خصوصی آخرین لحظه دیدار و خداحافظی با دست‌ساخته‌های خود را به‌جا آورد؛ دست‌ساخته‌هایی که در راه امنیت غذایی و حفظ تولیدات کشاورزی سرآمد بود و آنگاه اتوبوس‌های VIPو خودروهای سواری، در بدرقه پیکر محمد خصوصی، مسیر کارخانه تا امام‌زاده عبدالله(ع) را پیمودند.

در امام‌زاده عبدالله همگان بر پیکر وی نماز گزاردند و دیگر بار، با افتخار وی را تا خانه ابدی در محل آرامگاه خانوادگی همراهی کردند. در تمام مدت دوربین‌ها و صفحات تلویزیونی به پخش مراسم می‌پرداختند و حضار که در صحن امام‌زاده بودند در جریان کل مراسم قرار می‌گرفتند.
پس از آرمیدن دکتر خصوصی، چند تن از مدیران، ازجمله مهندس امیدبخش، معاون کنترل آفات سازمان حفظ نباتات به نمایندگی از وزارت جهاد کشاورزی فقدان این بزرگ‌مرد را تسلیت گفت و به شرح پاره‌ای از خدمات ملی دکتر خصوصی پرداخت.
در ادامه دکتر گیل‌آبادی، ریاست انجمن تولیدکننندگان سموم داخلی و مهندس مهدی حسینی، ریاست انجمن واردکنندگان سم سخنانی در رابطه با تاثیرگذاری وی در آغاز کار و شکل‌گیری مبارزه با آفات نباتی و انتقال دانش فنی به ایران مطرح نمودند.
سپس یکی از روزنامه نگاران بخش کشاورزی که سال‌ها افتخار شاگردی و تلمذ از محضر وی و همسر گرامیش را داشت، طی سخنانی با مروری بر خاطرات خوب دکتر خصوصی ازجمله حضور همیشگی در کارخانه، همراهی و همدلی با کارکنان و کارشناسان از جمله حضور همیشگی در سالن ناهار خوری و غذا خوردن دکتر و اعضای خانواده اش با پرسنل پرداخت.

در پایان مراسم شرکت‌کنندگان با اتوبوس‌ها VIP به بهترین هتل ایران (اسپیناس پلاس دعوت شدند) تا با خانواده دکتر خصوصی به صرف ناهار بپردازند. در ورودی هتل تابلوهایی، حضار را به طبقه دوم هتل راهنمایی می کردند، در سالن بزرگ هتل بیش از 1000 نفر پذیرایی شدند و فیلمی از کار و تلاش موفقیت‌آمیز دکتر خصوصی و لحظاتی از زندگی وی در خانه و در کنار همسر و فرزندانش نشان داده شد.
دیدگاه تان را بنویسید

  • کومار پاسخ به نظر

    انسان… شرف… همدرد… تعریف یک ایرانی اصیل است…
    دکتر خصوصی این صفت‌ها را نشان داد…
    همیشه زنده‌یاد …

چندرسانه‌ای