آخرین خبرها:
شناسه خبر: 25573

روابط عمومی نقش کاتالیزور و تسریع‌کننده رشد را دارد

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه روابط عمومی در هر مجموعه‌ای نقش کاتالیزور را دارد، گفت: در این دوره شاهد رشد روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی هستیم.

روابط عمومی نقش کاتالیزور و تسریع‌کننده رشد را دارد

پاسخگویی و اطلاع‌رسانی رسالت مهم روابط عمومی‌ها

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه روابط عمومی در هر مجموعه‌ای نقش کاتالیزور را دارد، گفت: در این دوره شاهد رشد روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی هستیم.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از وزارت جهاد کشاورزی ، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از مجموعه مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارتخانه، ضمن خداقوت به پرسنل این مجموعه اظهار کرد: یکی از ماموریت های بخش روابط عمومی اطلاع رسانی عملکرد ها و بهبود آنها است و باید هم صدای مردم را به مجموعه منتقل کند و هم صدای مجموعه را به مردم منتقل کند لذا رسالت مهمی برعهده دارد.

در این دوره شاهد رشد بخش روابط عمومی هستیم

وی در ادامه تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی در ادوار گذشته از قدرت و ابزار لازم برای این مأموریت برخوردار نبود، اما در این دوره شاهد رشد بخش روابط عمومی هستیم و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی توانمند است، از دانش برخوردار است و هم انرژی و اعتقاد لازم را برای این کار دارد و می توانیم شاهد رشد و تعالی در این حوزه باشیم.

اگر روابط عمومی به درستی کار نکند زحمت مجموعه نادیده گرفته می‌شود

مقام عالی وزارت در این بازدید عنوان کرد: روحیه و نشاط خوبی در حوزه روابط عمومی است و این مجموعه به خوبی کار می کند؛ اگر روابط عمومی به درستی کار نکند زحمت مجموعه نادیده گرفته می شود و به مردم منتقل نمی شود بنابراین نشر، آگاهی رسانی و ایجاد انرژی برای ادامه کار مجموعه از ماموریت های روابط عمومی است.
وابط عمومی نقش کاتالیزور را دارد لذا انتظار ما این است که روابط عمومی در عرصه اطلاع‌رسانی در مجموعه رسانه‌ای کشور، مجموعه برتر و صاحب اقتدار باشد
وی افزود: این حوزه باعث می شود با اطلاع رسانی، خدمات مجموعه به مردم منتقل شود، بخش روابط عمومی هر چقدر پر قدرت و با اقتدار بیشتر پیش برود عملکرد حوزه کشاورزی افزایش می یابد.

اگر اخبار به خوبی منتقل شود به خانه های مردم رسوخ خواهید کرد

ساداتی نژاد با بیان اینکه روابط عمومی می تواند چرخ یک مجموعه را از کار بیندازد و یا یک مجموعه را با قدرت و سرعت به پیش ببرد، خاطرنشان کرد: روابط عمومی نقش کاتالیزور را دارد لذا انتظار ما این است که روابط عمومی در عرصه اطلاع‌رسانی در مجموعه رسانه‌ای کشور، مجموعه برتر و صاحب اقتدار باشد.
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه حوزه غذا با هیچ چیز قابل رقابت نیست و باید در حوزه روابط عمومی غذا هم هیچ بخشی توان رقابت با آن را نداشته باشد، گفت: اگر اخبار به خوبی منتقل شود به خانه های مردم رسوخ خواهید کرد، این قدرت ما در حوزه غذا است و روابط عمومی باید بر روی این موج به پیش برود.
بیشتر بخوانید:
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای