آخرین خبرها:
شناسه خبر: 33524

سخنگوی دولت: خرید تضمینی گندم ۵۰ درصد رشد دارد

سخنگوی دولت گفت: خرید تضمینی بیش از یک و نیم میلیون تن گندم از کشاورزان انجام شد که افزایش حدود ۵۰ درصدی میزان گندم تحویلی کشاورزان در سال جاری نسبت به سال

سخنگوی دولت: خرید تضمینی گندم ۵۰ درصد رشد دارد
سخنگوی دولت گفت: خرید تضمینی بیش از یک و نیم میلیون تن گندم از کشاورزان انجام شد که افزایش حدود ۵۰ درصدی میزان گندم تحویلی کشاورزان در سال جاری نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی ، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت ظهر امروز (چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به جنایت ناگوار اخیر رژیم صهیونیستی گفت: این اقدام بار دیگر ماهیت ضد انسانی و ضد حقوق بشری این رژیم را به جهانیان نشان داد؛ ضروری است نهادهای بین‌المللی و مراجع مدعی حمایت از حقوق بشر هستند به این جنایات واکنش نشان دهند.
وی بیان کرد: به نظر می‌رسد باید یک بار برای همیشه شاهد تعیین تکلیف این غده سرطانی در منطقه باشیم تا این جنایات تکرار نشوند. البته این اقدامات ناشی از دست و پا زدن این رژیم رو به اضمحلال است و خودش فروپاشی درونی خود را می‌بیند و این باعث می‌شود بیش از پیش دست به چنین جنایاتی بزند.
سخنگوی دولت ضمن تبریک کسب مقام دوم توسط تیم ملی بانوان هاکی روی یخ، اظهار کرد: این موفقیت‌ها در مراجع و مسابقات مختلف، نمایشی از استعداد، ظرفیت و حقوق بانوان در کشور را نشان می‌دهد.
بهادری جهرمی در خصوص جزئیات جلسه امروز هیئت دولت، گفت: مطابق گزارش سرپرست وزارت جهاد تا پایان هفته پیش خرید تضمینی بیش از یک و نیم میلیون تن گندم از کشاورزان انجام شد. این رقم، افزایش حدود ۵۰ درصدی میزان گندم تحویلی کشاورزان در سال جاری نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.
وی ضمن قدردانی از همکاری کشاورزان با دولت در راستای افزایش خوداتکایی و حرمت به سمت تأمین و تولید نیازهای اساسی کشور اظهار امیدواری کرد که این مسیر با اعتماد متقابل ادامه داشته باشد.
سخنگوی دولت همچنین خبر داد: دولت با پذیرش بار مالی ناشی از طرح مجلس شورای اسلامی برای حوزه بانک مرکزی موافقت کرد. همچنین با توجه درخواست و وزارت کشور به منظور تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی، مجوزی با موافقت وزارت صمت داده شد تا حدود ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس درون شهری به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه شود.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای