آخرین خبرها:
شناسه خبر: 20507

سد‌های تهران آمادگی کنترل سیلاب های احتمالی را دارند

مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه ای تهران گفت:تمامی سد‌های تهران آمادگی کنترل سیلاب‌های احتمالی را دارند.

سد‌های تهران آمادگی کنترل سیلاب های احتمالی را دارند
مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه ای تهران گفت:تمامی سد‌های تهران با توجه به بارش‌های پیش‌بینی شده ، آمادگی کنترل سیلاب‌های احتمالی را دارند.
اخبار سبز کشاورزی : آقای محمد شهریاری گفت: تمامی سد‌های تهران با توجه به بارش‌های پیش‌بینی شده،آمادگی کنترل سیلاب‌های احتمالی را دارند اکنون ذخیره سد‌های پنج گانه تهران ۵۵۲ میلیون متر مکعب است در حالیکه این حجم در روز مشابه سال گذشته ۶۵۸ میلیون مترمکعب بوده است که کسری ۱۰۶ میلیون مترمکعبی را شاهد هستیم.
به گفته او، بارندگی‌ها و سیلاب‌های روز‌های اخیر بیشترین تأثیر را روی سد ماملو داشته به‌طوری‌که وضعیت ذخیره آب این سد را ۵.۵ میلیون مترمکعب بهبود داده است همچنین میزان ورودی آب به سد لار را ۱.۶ میلیون مترمکعب، سد لتیان یک میلیون مترمکعب، طالقان ۱.۲ میلیون مترمکعب و سد امیرکبیر را کمتر از یک میلیون مترمکعب گزارش شده است.
مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه ای تهران این را هم گفت:ما نگرانی در خصوص سیلاب‌های احتمالی نداریم و از گذشته هم تمامی تمهیدات پیش بینی شده است و باتوجه به بارش‌های گذشته ما هیچ گونه تخلیه‌ای برای کنترل سد‌های تهران نداشته ایم.
هفته گذشته فعالیت سامانه مانسون منجر به جاری شدن سیلاب در بیشتر استان‌های کشور شده بود به طوری که این سامانه از اول مرداد آغاز شده و همچنان با شدت کمی ادامه دارد؛ این سامانه در ۲۴ استان کشور از جمله تهران فعال شده بود و باعث خسارت به زیر ساخت‌های برخی از نقاط شده بود./باشگاه خبرنگاران جوان
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای