آخرین خبرها:
شناسه خبر: 22838

سهل‌انگاری در مهار آتش هورالعظیم

حسینی گفت: در پیگیری آتش‌سوزی تالاب هورالعظیم سهل‌انگاری شده و پیگیری‌های محسوسی در این زمینه مشاهده نشده است.

سهل‌انگاری در مهار آتش هورالعظیم
حسینی گفت: در پیگیری آتش هورالعظیم سهل‌انگاری شده و پیگیری‌های محسوسی در این زمینه مشاهده نشده است.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، سید کریم حسینی گفت: گاهی پدیده گرد و غبار، خوزستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و در روز‌هایی که گرد و خاک وجود ندارد هم دود ناشی از آتش‌سوزی تالاب هورالعظیم، اهواز و برخی دیگر از شهر‌ها را فرا می‌گیرد.
او می گوید: در پیگیری‌ها عنوان شد که این آتش‌سوزی‌ها در بخش عراقی تالاب هورالعظیم بوده و دود آن به سمت خوزستان می‌آید که به دولت تذکر داده‌ام فکری به حال این آتش‌سوزی‌ها و دود ناشی از آن کند تا چنین شرایطی در خوزستان رخ ندهد.

پیگیری‌ها کم بوده و نتوانسته بازدارنده باشد

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: در پیگیری رفع این مساله به منظور جلوگیری از وسعت حریق و همچنین کاهش روز‌های آلوده، سهل‌انگاری شده و پیگیری‌های محسوسی در این زمینه مشاهده نشده است.
به گفته او در پیگیری کاهش آلودگی ناشی از فعالیت کانون‌های داخلی گرد و غبار از ستاد مدیریت گرد و غبار، این ستاد عنوان کرد که معیار‌هایی برای پیگیری این مساله دارند و اقداماتی انجام شده است، اما باز هم اعتقاد ما این است که پیگیری‌ها کم بوده و نتوانسته بازدارنده باشد.
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی می گوید: کاهش گرد و غبار مورد خواست نمایندگان مردم خوزستان بوده و هست و نمایندگان مردم از هر ابزار قانونی که در اختیار دارند استفاده کرده‌اند و پیگیر رفع این مساله هستند که بخشی از پیگیری‌ها نتایج بخش بوده، اما کافی نبوده است.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای