آخرین خبرها:
شناسه خبر: 27967

شبکه گسترده فروش محصولات «ملی شیمی کشاورز»

اخبار سبز کشاورزی؛ مهرداد عباسی، معاون اجرایی شرکت «ملی شیمی کشاورز» در حاشیه نمایشگاه جامع کشاورزی به خبرنگار ما گفت: این شرکت در جهت پوشش بهتر تامین

شبکه گسترده فروش محصولات «ملی شیمی کشاورز»
اخبار سبز کشاورزی ؛ مهرداد عباسی، معاون اجرایی شرکت «ملی شیمی کشاورز» در حاشیه نمایشگاه جامع کشاورزی به خبرنگار ما گفت: این شرکت در جهت پوشش بهتر تامین نهاده‌ها و ایجاد شرایط مناسب برای دسترسی کشاورزان به سموم دفع آفات باکیفیت این شرکت، در سراسر کشور شبکه فروشی را ایجاد کرده و به تجهیز این شبکه پرداخته است؛ یعنی شرکت نمایندگی‌ها و شبکه‌های مویرگی در سراسر کشور دارد تا محصولات ملی شیمی کشاورز را که از کیفیت بالایی برخوردارند در اختیار کشاورزان قرار دهد.

پایبندی به تامین سود همه حلقه‌های زنجیره

عباسی گفت: دست‌یابی به این هدف، یعنی عرضه محصولات باکیفیت به کشاورزان، نیاز به ساختارهایی دارد که توسط شرکت ایجاد و تجهیز شده و این ساختارها طبق اصول فنی در حال گسترش است و هدف شرکت این است که کل این زنجیره از منافع مناسبی برخوردار شوند.
معاون اجرایی شرکت ملی شیمی کشاورز با بیان اینکه در تامین نهاده‌هایی مانند کود و سم، کشاورزان از کیفیت و قیمت تمام شده محصول منتفع خواهند شد، گفت: صاحبان فروشگاه و عاملان فروش نیز از سود فروش منتفع می‌شوند و در حقیقت سعی داریم که سود کل مجموعه افراد در این شبکه تامین شود.

تامین مالی اعتباری برای کشاورزان

عباسی در مورد ایجاد شرایطی برای تسهیل خرید نهاده‌ها توسط کشاورزان نیز گفت: بودجه مالی زنجیره توزیع و تامین محصولات شرکت ملی شیمی کشاورز به چند شکل انجام می‌شود؛ بخشی از آن به‌صورت نقدی و بخشی نیز به شکل اعتباری تامین می‌شود. شرکت سعی می‌کند جهت تسهیل کار، قسمتی از تامین بودجه مالی را به‌صورت اعتباری انجام دهد و نهاد‌ه‌ها را در زمان مناسب در اختیار مشتریان خود در زنجیره فروش قرار دهد و پرداخت مبالغ خرید آنها را به زمان فروش محصول توسط کشاورزان نزدیک کرده است تا کشاورزان بتوانند از این محصولات استفاده کنند.

کیفیت محصولات و تامین سود همه حلقه‌ها

معاون اجرایی شرکت ملی کشاورز تاکید کرد: ما در این زنجیره فروش دو هدف کلی را دنبال می‌کنیم، یکی بحث کیفیت محصولات و دیگری تامین سود عوامل و حلقه‌های این زنجیره است.
عباسی گفت: مکانیزیم‌های نظرسنجی درمورد محصولات شرکت وجود دارد و نظرات کشاورزان را دریافت و در واحدهای فنی و کارشناسی شرکت در جهت رفع ایرادات تلاش می‌شود.
وی توضیح داد: یکی از اهداف مهم شرکت، گسترش سبد تولید شرکت در جهت پاسخ به نیازهای کشاورزان است و در این راستا کارشناسان شرکت مسائل آموزشی و ترویج را با کشاورزان پیگیری می‌کنند و به‌خصوص در مورد سموم و دیگر محصولات جدید که به سبد تولیدات شرکت اضافه می‌شود، مسائل ترویجی را مدنظر خواهیم داشت.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای