آخرین خبرها:
شناسه خبر: 30168

شیرین عسل سرمایه‌گذار بزرگترین مجتمع کشاورزی خاورمیانه

 با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بزرگترین مجتمع کشاورزی و دامپروری خاورمیانه در شبستر ایجاد خواهد شد. به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از تسنیم| یونس ژائله، رئیس

شیرین عسل سرمایه‌گذار بزرگترین مجتمع کشاورزی خاورمیانه
با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بزرگترین مجتمع کشاورزی و دامپروری خاورمیانه در شبستر ایجاد خواهد شد.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از تسنیم| یونس ژائله، رئیس اتاق بازرگانی تبریز، از راه اندازی بزرگترین مجتمع کشاورزی و دامپروری در خاورمیانه با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان شبستر خبر داد.
رئیس اتاق بازرگانی تبریز تاکید کرد: با راه اندازی تمام فازهای این مجتمع عظیم کشاورزی و دامپروری بسیاری از اقلام ضروری مردم تامین خواهد شد. در این مجتمع مجوز زنجیره کامل پرورش مرغ گوشتی مشتمل بر مرغ مادرگوشتی، کارخانه خوراک دام، مزرعه مرغ گوشتی، واحد پرورش شش میلیون قطعه ای و کشتارگاه مرغ صادر شده است.
وی افزود: از ابتدای سال جاری اقدامات زیرساختی آغاز شده و امیدواریم باتوجه به مساعد شدن شرایط آب و هوایی تا چند ماه آینده برخی از این طرح‌ها به بهره برداری برسد.
رئیس هیأت مدیره گروه صنایع غذایی شیرین عسل با بیان اینکه زنجیره تولید گوشت مرغ در زمینی به مساحت 1300 هکتار و در 4 حلقه کشتارگاه، جوجه کشی ، مجتمع گوشتی و مرغ مادر ایجاد می شود گفت: واحد مرغ گوشتی با ظرفیت پرورش 6 میلیون قطعه مرغ گوشتی و در 10 فارم 600 هزار قطعه ای، واحد مرغ مادرگوشتی با ظرفیت پرورش 360 هزار قطعه مرغ مادر و 4 فارم 90 هزار قطعه ای کشتارگاه مرغ به ظرفیت 100 هزار قطعه کشتار مرغ در روز در دو شیفت کاری و جوجه کشی به ظرفیت 3 میلیون قطعه در دوره در این مجموعه در حال احداث است.
ژائله تاکید کرد: با ورود بخش مهمی از سرمایه ارزی مرتبط با توسعه و تجهیز این واحد بزرگ کشاورزی و دامپروری، امیدواریم تا پایان فروردین ماه فاز اول این مجمتع بهره برداری شود.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای