آخرین خبرها:
شناسه خبر: 34872

صادرات میگو رونق می‌گیرد

معاون اقتصادی وزیر کشور با بیان اینکه صادرات میگو تسهیل می‌شود بر لزوم افزایش تنوع تولیدات پتروشیمی تاکید کرد. به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از بازار؛

صادرات میگو رونق می‌گیرد
معاون اقتصادی وزیر کشور با بیان اینکه صادرات میگو تسهیل می‌شود بر لزوم افزایش تنوع تولیدات پتروشیمی تاکید کرد.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از بازار؛ محسن کوشش تبار در حاشیه افتتاح مجتمع پرورش و تکثیر میگو اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه اقتصاد دریا محور ظرفیت بسیار بالایی دارد و به ویژه در پرورش آبزیان و همچنین تجارت دریایی دارای پتانسیل فوق‌العاده‌ای است که باید تقویت شود.
وی افزود: از صبح که وارد استان بوشهر شدم، حوزه اقتصادی را بسیار پویا و سرزنده دیدم و در جای‌ جای استان بوشهر، فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ورود کرده‌اند و این روند تداوم خواهد داشت.
معاون اقتصادی وزیر کشور خاطر نشان کرد: جلوگیری از خام فروشی محصولات پتروشیمی مورد تاکید وزیر کشور قرار دارد و باید با تنوع محصولات و بازاریابی خارجی، ارزآوری بالایی به ارمغان بیاوریم.
کوشش تبار تصریح کرد: امروز مرکز تکثیر لارو میگو را در استان بوشهر افتتاح کردیم که گامی به سمت تکمیل زنجیره ارزش یکی از مزیت‌های مهم استان است.

صادرات میگو بخش مهم زنجیره ارزش این مزیت رقابتی است

وی بر لزوم تسهیل شرایط صادرات میگو تاکید کرد و افزود: صادرات میگو بخش مهم زنجیره ارزش این مزیت رقابتی است و امیدوارم شاهد صادرات بخش عظیمی از تولیدات استان باشیم.
کوشش تبار گفت: شناسایی، مطالعه و توسعه زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها از اولویت‌های وزارت کشور در حوزه اقتصادی است.
وی اضافه کرد: زنجیره ارزش رقابت‌پذیر در ۳۱ استان کشور شناسایی شده و با تلاش معاونین اقتصادی استانداران، امیدوارم به نتایج بهتری برسیم.
معاون اقتصادی وزیر کشور خواستار تکمیل زنجیره ارزش خرما و میگو در استان بوشهر شد.
کوشش تبار ابراز داشت: مجموعه بزرگ و مدرن تکثیر لارو میگو با ظرفیت ۲۰۰ میلیون قطعه با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال در جنوب استان بوشهر، امروز افتتاح شده که ۶۰ شغل مستقیم و غیر مستقیم ایجاد کرده است.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای