آخرین خبرها:
شناسه خبر: 22890

صدور مجوز صادرات ۴۰۰ هزار رأس دام زنده

رییس سازمان امور عشایر ایران گفت: در حال حاضر مجوز قرنطینه بیش از ۴۰۰ هزار راس دام صادرگردیده که بعد از انجام مراحل دامپزشکی صادرات در روزهای آینده

صدور مجوز صادرات ۴۰۰ هزار رأس دام زنده
رییس سازمان امور عشایر ایران گفت: در حال حاضر مجوز قرنطینه بیش از ۴۰۰ هزار راس دام صادرگردیده که بعد از انجام مراحل دامپزشکی صادرات در روزهای آینده انجام خواهد شد.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از بازار، عباس پاپی زاده رییس سازمان امور عشایر ایران در همایش تکریم شبانان و گله داران در استان گفت:نگاه خوب دولت سیردهم باعث شد در سال ۱۴۰۱ تصمیمات خوبی در بودجه عشایر گرفته شود که اثرات آن را می‌بینیم.
پاپی زاده افزود: در بودجه عمرانی، بودجه راه و آب عشایر کشور رشد چشمگیری را شاهد هستیم بطوریکه در بعضی از ردیف‌های بودجه تا ۸ هزار درصد رشد بدست آمده است.
وی ادامه داد: در بحث بودجه و اعتبارات استان خوزستان هم اعتبارات ملی که در گذشته به استان برای تامین آب شرب مورد نیاز، مرمت و احداث راه پرداخت می‌شد تا ۱۰ برابر برای سال ۱۴۰۱ افزایش یافته است.
پاپی زاده یکی دیگر از اقداماتی که سال گذشته انجام و امسال نیز تکرار شد را صادرات دام عشایر دانست که اثر آن در معیشت عشایر قابل مشاهده است.
وی تصریح نمود: امسال هم مجوز صادرات دام صادر شده و در حال حاضر مجوز قرنطینه بیش از ۴۰۰ هزار راس دام صادرگردیده که بعد از انجام مراحل دامپزشکی صادرات در روزهای آینده انجام خواهد شد.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای