آخرین خبرها:
شناسه خبر: 16349

فساد در واگذاری اراضی ملی میانکاله

ابهامات بدهی کلان بانکی سرمایه‌گذار ‌پتروشیمی‌ میانکاله هنوز رفع نشده است که موضوع فساد در واگذاری اراضی ملی میانکاله مطرح شد.

فساد در واگذاری اراضی ملی میانکاله
ابهامات بدهی کلان بانکی سرمایه‌گذار ‌ پتروشیمی‌ میانکاله هنوز رفع نشده است که موضوع فساد در واگذاری اراضی ملی میانکاله مطرح شد.
به گزارش مزرعه سبز ، میانکاله و حواشی آن هنوز در صدر خبرها قرار دارد، حواشی گسترده‌ای که در روزهای اخیر شعله‌ور شده و البته اظهارات غیرمنطقی و عجیب برخی مقامات محلی نیز در این جریان سهم پررنگی داشته است.

واگذاری عجیب اراضی ملی

در این میان محمد داسمه، وکیل و فعال محیط زیست، با اشاره به ایرادات قانونی احداث واحد پتروشیمی در ذخیره‌گاه زیست‌کره میانکاله اعلام کرد: ابهامات بدهی کلان بانکی سرمایه‌گذار ‌پتروشیمی‌ میانکاله هنوز رفع نشده که با موضوع بسیار مهم دیگری مواجه شدم.
وی ادامه داد: در روند واگذاری ۹۰ هکتار اراضی مرتعی غیرمشجر درجه یک به طرح پتروشیمی، هر مترمربع این اراضی 72هزار ریال ارزش‌گذاری شده، ولی در کمال تعجب کمیسیون ماده ۲۱مصوب کرده که صرفاً ۲۰درصد قیمت ارزیابی شده این اراضی به عنوان اجاره‌بها از سرمایه‌گذار اخذ شود!

ده‌ها میلیارد تومان از حق بیت‌المال به سرمایه‌گذار میانکاله تخفیف داده شد

داسمه افزود: اعضای کمیسیون ماده ۲۱ استان مازندران می‌بایست به مردم و مراجع قضایی و نظارتی توضیح بدهند به چه حقی و بر چه مبنایی 80درصد این مبلغ را ابراء و بخشیده‌اند. قریب به ده‌ها میلیارد تومان از حق بیت‌المال و مردم به سرمایه‌گذار پتروشیمی میانکاله تخفیف داده شده است.
وی با تاکید بر این که مدیری سعی در انکار این موضوع را نداشته باشد، گت: سند این تخلف در اختیار من است و آن را منتشر خواهم کرد.
فساد در واگذاری اراضی ملی میانکاله فساد در واگذاری اراضی ملی میانکاله
دیدگاه تان را بنویسید

  • لهراسب پاسخ به نظر

    قاجار… برگشته. اونوقت میگن مرده رو نمیشه زنده کرد…

    • مزرعه سبز

      لهراسب عزیز
      سلام
      با تشکر از فرصتی که برای مطالعه و اظهار نظر اختصاص داده اید
      خواهشمند است در این زمینه با نظر و تجربیات خود مقاله، گزارش و تحلیلی بنویسید تا در این خبرگزاری منعکس شود.

  • ناصر پاسخ به نظر

    چرا همیشه قلدورانی هستند که خون ملت رو توی شیشه می‌کنند اینها ابر بدهکاران مملکت هستند چرا حرف دولت و ملت پوچ هست در قبال اینها چه کسانی پشت آنها رو دارند زمین‌های ناب پرندگان رو به نابودی می‌کشانند ممالک دیگه برای پرندگان خونه می‌سازند ماها خونه اینهارو خراب میکنیم چقدر تفاوت انسانی بین ماها و اونها هست. لعنت بر این گونه افراد.

    • مزرعه سبز

      ناصر عزیز
      سلام
      با تشکر از فرصتی که برای مطالعه و اظهار نظر اختصاص داده اید.
      در این باره باز هم مطلب خواهیم داشت.
      خواهشمند است در این زمینه با نظر و تجربیات خود مقاله، گزارش و تحلیلی بنویسید تا در این خبرگزاری منعکس شود.

چندرسانه‌ای