آخرین خبرها:
شناسه خبر: 27333

قیمت طلا و سکه امروز 13 دی 1401

قیمت طلا و سکه امروز 13 دی 1401 / با وجود کاهش قیمت دلار در چند روز گذشته، قیمت طلا و سکه رفتار متناقضی از خود نشان می‌دهند. قیمت این دو فلز ارزشمند نسبت

قیمت طلا و سکه امروز 13 دی 1401
با وجود کاهش قیمت دلار در چند روز گذشته، قیمت طلا و سکه رفتار متناقضی از خود نشان می‌دهند. قیمت این دو فلز ارزشمند نسبت به نرخ بازگشایی امروز مسیری صعودی را در پیش گرفته‌اند.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی ؛ قیمت طلا نسبت به آخرین نرخ روز گذشته افزایش کمی را تجربه کرده است، از آن سو قیمت سکه نیز نسبت به آخرین نرخ دیروز روندی نسبتا افزایشی را طی کرده است.
قیمت طلا (18عیار) در لحظه تنظیم این گزارش یک میلیون و 850 هزار و 200 تومان است. طلا و سکه به طور کلی از روز پنجشنبه نسبت به چند هفته گذشته در حال تجربه روند نزولی و بازگشت به کانال‌های قبلی بودند اما امروز نسبت به روز گذشته روندی افزایشی را می‌پیمایند.

قیمت سکه امامی

قیمت سکه امامی بر اساس داده‌های شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، اکنون 19 میلیون و 895 هزار تومان است و نسبت به قیمت بازگشایی بازار مسیری افزایشی را طی کرده است.
حباب این نوع سکه در این لحظه دو میلیون و 706 هزار تومان است که نسبت به روز گذشته افزایش را تجربه پشت گذاشته است. قیمت روز گذشته این فلز ارزشمند 19 میلیون و 903 هزار تومان تومان بوده و بر همین اساس قیمت سکه نسبت به آخرین قیمت روز گذشته کاهشی ارزیابی می‌شود.

قیمت سکه بهار آزادی

قیمت سکه بهار آزادی نیز اکنون در لحظه تنظیم این گزارش به 19 میلیون و 9 هزار تومان قیمت دارد. حباب این نوع فلز ارزشمند یک میلیون و 834 هزار تومان برآورد می‌شود که نسبت به قیمت قبلی آن افزایش داشته است.
آخرین نرخ روز گذشته سکه بهار آزادی 19 میلیون و 50 هزار تومان ثبت شده است. قیمت این نوع سکه نیز همانند سکه امامی نسبت به قیمت روز گذشته روندی کاهشی ولی نسبت به قیمت بازگشایی روندی افزایش طی کرده است.

قیمت نیم‌ سکه

قیمت نیم ‎‌سکه در حال حاضر 11 میلیون و 300 هزار تومان و نسبت به نرخ بازگشایی امروز آخرین قیمت روز گذشته تغییری نداشته است. این نوع سکه در روز پنجشنبه تا 13 میلیون تومان نیز رسیده بود و حباب آن سه میلیون و 710 هزار تومان ثبت شده است.

قیمت ربع سکه

قیمت ربع سکه اکنون هشت میلیون و 800 هزار تومان تعیین شده و از روز گذشته هیچ تغییر قیمتی را پشت سر نگذاشته است. حباب این نوع سکه نیز چهار میلیون و 504 هزار تومان برآورد می‌شود.

قیمت سکه گرمی

قیمت سکه گرمی نیز قیمت چهار میلیون و 400 هزار تومان برآورد می‌شود. حباب این سکه نیز دو میلیون و 283 هزار تومان است. افزایش حباب سکه گرمی نسبت به روز گذشته نشان‌‌دهنده افزایش تعداد خرید است.
با وجود اینکه نرخ دلار روندی کاهشی را در پیش گرفته است، اما به‌ نظر می‌آید طلا و سکه به کاهش قیمت مقاومت نشان می‌دهند، اما تحلیگران معتقد هستند در صورت ادامه روند کاهشی نرخ دلار در روزهای آینده نرخ طلا و سکه نیز زوندی کاهشی در پیش می‌گیرند.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای