آخرین خبرها:
شناسه خبر: 24177

قیمت مرکبات در پایتخت کاهش می یابد؟

تعدادی غرفه در میادین میوه و تره بار تهران برای عرضه مرکبات به باغداران مازندرانی با تخفیف ویژه اختصاص خواهد یافت. به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از باشگاه

قیمت مرکبات در پایتخت کاهش می یابد؟
تعدادی غرفه در میادین میوه و تره بار تهران برای عرضه مرکبات به باغداران مازندرانی با تخفیف ویژه اختصاص خواهد یافت.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالله مهاجر رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی مازندران گفت: سازمان میادین میوه و تره بار تهران ۳۰۰ غرفه در نقاط مختلف پایتخت دارد و به این سازمان پیشنهاد دادیم تا تعدادی از این غرفه‌ها را به صورت رایگان در اختیار باغداران مازندرانی برای عرضه مرکبات قرار دهد.
او افزود: مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تهران قول داد تعدادی از غرفه‌های این سازمان را در صورت امکان به صورت رایگان یا با تخفیف‌هایی ویژه در اختیار باغداران مازندرانی قرار دهد.
مهاجر در پاسخ به این پرسش که چه تعداد غرفه در چه نقاطی از تهران به باغداران مازندرانی اختصاص خواهد یافت، گفت: مقرر شد اتحادیه باغداران استان تعداد غرفه‌های مورد نیاز و حجم مرکبات قابل عرضه در این بازار را اعلام کند.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی مازندران ادامه داد: گشودن بازار تهران با جمعیت ۱۴ میلیون نفری به روی باغداران مازندرانی سبب حذف دلالان و رضایت خریداران و باغداران خواهد شد.
محمد شعبانی مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندرانی پیشتر گفته بود، اجاره ماهانه هر غرفه در میادین میوه و تره بار تهران از ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است که پرداخت این اجاره بها ازعهده بسیاری از باغداران خارج است.
سازمان میادین میوه و تره بار تهران بیش از۴۰ درصد میوه پایتخت را تامین می‌کند و اگر مراکز عرضه مستقیم میوه در اختیار اتحادیه باغداران قرار بگیرد، مسیر جدید و ارزانتری برای فروش مرکبات ارائه خواهد شد.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای