آخرین خبرها:
شناسه خبر: 26415

قیمت هر کیلو قزل آلای شب یلدا چند؟

مدیرعامل اتحادیه ماهیان سردآبی با بیان اینکه کمبودی در عرضه قزل آلا نداریم، گفت: قیمت کنونی هرکیلو قزل آلا در عمده فروشی ۸۰ هزارتومان است. به گزارش اخبار سبز

قیمت هر کیلو قزل آلای شب یلدا چند؟
مدیرعامل اتحادیه ماهیان سردآبی با بیان اینکه کمبودی در عرضه قزل آلا نداریم، گفت: قیمت کنونی هرکیلو قزل آلا در عمده فروشی ۸۰ هزارتومان است.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی ؛ آرش نبی زاده از ثبات بازار قزل آلا خبر داد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو قزل آلا در عمده فروشی ۸۰ هزار تومان و سالمون ۹۰ تا ۹۵ هزار تومان است و حداکثر با احتساب ۲۵ تا ۳۰ درصد سود در خرده فروشی ها باید عرضه شود.
به گفته او، با توجه به قیمت قزل آلا سر مزرعه و نرخ تمام شده، تولیدکنندگان در فروش هرکیلو ماهی ۱۷ تا ۱۸ هزار تومان متضرر هستند که با این وجود رغبتی به تولید ندارند.
نبی زاده می گوید: با ازدیاد تقاضا برای خرید ماهی در شب یلدا پیش بینی می شود که نوسان جزئی در بازار قزل آلا رخ دهد به طوریکه قیمت هرکیلو ماهی ۵ هزارتومان افزایش یابد.
مدیرعامل اتحادیه تعاونی ماهیان سردآبی با بیان اینکه کمبودی در عرضه قزل آلا نداریم، گفت: قزل آلا از گونه ماهیانی است که همیشه در دسترس مردم قرار دارد.
او گفت: برآوردها حاکی از آن است که امسال تولید قزل آلا به ۹۰ تا ۹۵ هزارتن برسد.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای