آخرین خبرها:
شناسه خبر: 25186

قیمت هر کیلو قزل آلا در عمده‌فروشی‌ها ۷۶ هزارتومان

مدیرعامل اتحادیه تعاونی ماهیان سردآبی گفت: قیمت کنونی هر کیلو قزل آلا در عمده فروشی ها ۷۵ تا ۷۶ هزار تومان است

قیمت هر کیلو قزل آلا در عمده‌فروشی‌ها ۷۶ هزارتومان
مدیرعامل اتحادیه تعاونی ماهیان سردآبی گفت: قیمت کنونی هر کیلو قزل آلا در عمده فروشی ها ۷۵ تا ۷۶ هزار تومان است و عرضه با نرخ های غیرواقعی در بازار ارتباطی به تولید ندارد.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛ آرش نبی‌زاده گفت: قیمت کنونی هر کیلو قزل آلا سرمزرعه ۷۰ هزار تومان و عمده فروشی های تهران ۷۵ تا ۷۶ هزار تومان است که کماکان با قیمت تمام شده واقعی اختلاف دارد.
به گفته او،‌با توجه به شرایط اقتصادی مردم و کاهش قدرت خرید خانوار، تقاضای چندانی برای خرید ماهی در بازار نیست. هر چند افزایش قیمت مرغ تا حدی مردم را به سمت مصرف ماهی سوق داده است.
نبی‌زاده می گوید: با توجه به تلفات ۸ هزار تن قزل آلا در سیل اخیر پیش‌بینی می شود که حداکثر تولید ۹۵ هزارتن خواهد بود.
مدیرعامل اتحادیه تعاونی ماهیان سردآبی گفت: با وجود آنکه اکثر ماهی هایی که در سیل اخیر از بین رفتند، بالای ۱.۵ کیلو بودند؛ بنابراین صادرات تا پایان سال بعید است که به ۴ هزارتن هم برسد چرا که عمده ماهی صادراتی از بین رفته است.
او گفت: با توجه به آنکه از سال گذشته قرار بود، دولت کمک هایی از پروش دهندگان به عمل آورد. اما متاسفانه به رغم پیگیری های صورت گرفته رقمی مصوب نشده است. در این میان تنها پرورش دهندگانی که بیمه بودند، برخی استان ها غرامت خود را دریافت و برخی دیگر در نوبت پرداخت هستند.
دیدگاه تان را بنویسید

  • شهداد پاسخ به نظر

    ۷۶ هزار تومان!! … واسه مردم همه مواد غذایی در حال ناپدید شدنه… به جز جسم شتاب دهنده، که فراووون نصیب مردمه…

چندرسانه‌ای