آخرین خبرها:
شناسه خبر: 27615

قیمت گوشت به  ۳۰۰ هزار تومان رسید

وزارت جهاد کشاورزی کجاست؟ عضو هیات رئیسه مجلس با انتقاد از قیمت ۳۰۰ هزار تومانی گوشت قرمز، گفت: قیمت گوشت باید به کجا برسد که مسئولان وزارت جهاد پای کار

قیمت گوشت به  ۳۰۰ هزار تومان رسید

وزارت جهاد کشاورزی کجاست؟

عضو هیات رئیسه مجلس با انتقاد از قیمت ۳۰۰ هزار تومانی گوشت قرمز، گفت: قیمت گوشت باید به کجا برسد که مسئولان وزارت جهاد پای کار بیایند، باید هرچه سریع تر تدبیر کنید.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی ؛ علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس با انتقاد از قیمت ۳۰۰ هزار تومانی گوشت قرمز، گفت: قیمت گوشت باید به کجا برسد که مسئولان وزارت جهاد پای کار بیایند، باید هرچه سریع تر تدبیر کنید.
سلیمی با اشاره به بازار مرغ تاکید کرد: تولیدکنندگان مرغ با مشکل مواجه هستند خواهش می کنم در بازار مرغ دولت تماشاچی نباشد و به میدان بیاید.
این نماینده مردم در مجلس درباره عرضه خودرو در بورس، اشاره کرد: عرضه خودرو در بورس مسئله ای است که امروز روی شیوه آن بحث است. نحوه کشف قیمت و میزان بهره مردم از این بازار مسئله ای است که باید به آن توجه شود.
وی ضمن انتقاد از برخی اظهارات تیم اقتصادی دولت، تاکید کرد: تیم اقتصادی باید پالایش شود و تصمیمات اقتصادی باید در یک مکان گرفته شود، تیم اقتصادی باید اظهارنظر مشترک داشته باشند و یا یک نفر سخنگو باشد. اظهارنظر متفاوت حتی از یک نفر پذیرفتنی نیست.
سلیمی با بیان اینکه بانک ها تسهیلات را قفل کرده اند، تصویب کرد: چهارقفله کردن تسهیلات چرخ تولید را با مشکل مواجه کرده است، سرمایه در گردش برای بخش تولید مانند اکسیژن است.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای