آخرین خبرها:
شناسه خبر: 28971

قیمت گوشت گوسفندی ۲۲۰ هزار تومان است

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی ضمن تشریح آخرین قیمت گوشت قرمز، گفت: به زودی علاوه بر تهران و البرز در سایر استانها نیز گوشت قرمز وارداتی

قیمت گوشت گوسفندی ۲۲۰ هزار تومان است
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی ضمن تشریح آخرین قیمت گوشت قرمز، گفت: به زودی علاوه بر تهران و البرز در سایر استانها نیز گوشت قرمز وارداتی عرضه خواهیم کرد.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی ، مسعود امرالهی با اشاره به واردات گوشت قرمز اظهار کرد: تا زمان به ثبات رسیدن بازار داخلی، واردات و عرضه گوشت گرم ادامه می‌یابد.
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی افزود: علاوه بر تهران و البرز به‌زودی در سایر استان‌های کشور هم توزیع گوشت گرم وارداتی صورت می‌پذیرد.
وی بیان کرد: در تهران عرضه گوشت گوسفندی تنظیم بازاری در میادین میوه و تره‌بار و گوشت گوساله در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای انجام می‌شود.
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی ، قیمت گوشت گوساله چرخ کرده را ۱۷۰ هزار تومان، گوشت گوساله بسته بندی مخلوط ۱۹۲ هزار تومان، گوشت راسته ران و شقه گوساله ۲۱۵ هزار تومان و گوشت گوسفندی بسته بندی را ۲۲۰ هزار تومان اعلام کرد.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای