آخرین خبرها:
شناسه خبر: 27794

مدیرعامل شرکت سم‌آوران: ارتقای کیفیت تنها راه رقابت

مهندس فاطمه زارع، مدیرعامل شرکت سم‌آوران، در نشست بررسی چالش‌های تولید و صادرات کود به خبرنگار اخبار سبز کشاورزی گفت: سال‌هاست برای دریافت سهم بازار خارجی

مدیرعامل شرکت سم‌آوران: ارتقای کیفیت تنها راه رقابت
مهندس فاطمه زارع، مدیرعامل شرکت سم‌آوران، در نشست بررسی چالش‌های تولید و صادرات کود به خبرنگار اخبار سبز کشاورزی گفت: سال‌هاست برای دریافت سهم بازار خارجی تلاش می‌کنیم؛ اما به‌دلیل نبود حمایت دولت به ویژه در فعالیت‌های برون مرزی راه به جایی نمی‌بریم.
وی که 18 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید انواع کود و حضور در بازارهای داخلی و خارجی را دارد، می‌گوید: از آن‌جا که چین و هند محصولاتی باکیفیت پایین و قیمت ارزان ارائه می‌کنند، چاره‌ای جز ارتقای کیفیت و رقابت با ارزان‌فروشی چینی‌ها نداریم و خوشبختانه با روش ارتقای کیفیت موفق شدیم سفارش صادرات دو هزار تن کود آلی به نیجریه برای مزارع توتون آن کشور را به دست آوریم. اما متاسفانه با وجود هزینه هزاران دلار و یور برای مسافرت، مذاکره، بازاریابی و پایلوت کاری این فرصت از دست رفت.
وی که رئیس هیات مدیره شرکت زعیم نیز هست پیشنهاد کرد دولت بخش خصوصی را به عنوان بخشی اشتغال‌ساز و ارزآور برای کشور تلقی نموده به معاون امور بین‌الملل وزارت کشاورزی و وزارت خارجه دستور جدی برای حمایت از صادرات بدهد.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای