آخرین خبرها:
شناسه خبر: 34718

میوه ۲۰ درصد ارزان شد

رئیس اتحادیه بارفروشان از کاهش ۱۰ تا ۲۰ درصدی قیمت میوه های نوبرانه خبر داد و گفت: با گرمای هوا پیش بینی می شود که قیمت مجدد در هفته آتی کاهش یابد. اخبار سبز

میوه ۲۰ درصد ارزان شد
رئیس اتحادیه بارفروشان از کاهش ۱۰ تا ۲۰ درصدی قیمت میوه های نوبرانه خبر داد و گفت: با گرمای هوا پیش بینی می شود که قیمت مجدد در هفته آتی کاهش یابد .
اخبار سبز کشاورزی به نقل از باشگاه خبرناران جوان؛ مصطفی دارایی نژاد از کاهش ۱۰ تا ۲۰ درصدی قیمت میوه های نوبرانه در بازار خبر داد و گفت: با توجه به فراوانی عرضه و گرمای هوا، قیمت اکثر میوه ها نسبت به هفته قبل کاهش داشته است.
او افزود: قیمت کنونی هرکیلو زردآلو فلکه ای ۴۰ تا ۶۰ هزارتومان، زردآلو بادامی ۳۰ تا ۵۰ هزارتومان، توت سفید ۴۰ تا ۵۰ هزارتومان، توت سیاه ۴۵ تا ۶۰ هزارتومان، توت فرنگی بهنمیر ۵۰ تا ۶۰ هزارتومان، توت فرنگی گلخانه ۷۰ هزارتومان، توت فرنگی گرگان ۳۰ تا ۴۰ هزارتومان، توت فرنگی سنندج ۲۵ تا ۴۰ هزارتومان، گیلاس تکدانه ۱۴۰ هزارتومان، گیلاس صورتی ۷۰ هزارتومان، آلبالو ۶۰ تا ۷۰ هزارتومان، شلیل ۷۰ تا ۹۰ هزارتومان، هلپ ۲۵ تا ۶۰ هزارتومان و گوجه سبز ۴۰ تا ۵۰ هزارتومان است.
دارایی نژاد ادامه داد: اکنون هرکیلو طالبی با نرخ ۱۵ تا ۲۰ هزارتومان، ملون ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان، جانا ۱۵ تا ۱۷ هزارتومان، طالبی ۸ تا ۲۶ هزارتومان و هندوانه ۸ تا ۱۱ هزار تومان در میدان مرکزی عرضه می شود.
رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی از کاهش ۱۵ تا ۲۰ درصدی قیمت انبه خبر داد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو انبه پاکستان ۸۰ تا ۹۰ هزارتومان، انبه داخلی سیستان و بلوچستان ۸۰ تا ۹۰ هزارتومان، موز اکوادور ۶۰ تا ۶۸ هزارتومان و موز هندی ۵۰ تا ۵۸ هزارتومان است.
او قیمت هرکیلو خیار گلخانه را ۱۰ تا ۲۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: نرخ کنونی هرکیلو خیار اصفهان ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان، پرتقال ۲۰ تا ۲۵ هزارتومان، سیب قرمز ۳۰ تا ۴۰ هزارتومان، سیب زرد ۲۵ تا ۵۵ هزارتومان و گریپ فروت ۱۵ تا ۲۵ هزارتومان است.
رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی گفت: با توجه به گرمای هوا، کشاورزان از هفته آتی باید بار را زودتر ارسال کنند که بدین منظور پیش بینی می شود قیمت تمامی اقلام در هفته آتی جزء‌ هندوانه ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش یابد چراکه هرچه هوا گرمتر شود، قیمت هندوانه بدلیل ازدیاد مصرف افزایش می یابد. از طرفی هم اکنون قیمت هندوانه به سبب پایان محصول اهواز و شیراز بالاست.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای