آخرین خبرها:
شناسه خبر: 23258

نقش مهم اکوتوریسم در اقتصاد کشور

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه گردشگری کشاورزی و اکوتوریسم با توجه به جایگاه محصولات کشاورزی نقش مهمی در اقتصاد کشور

نقش مهم اکوتوریسم در اقتصاد کشور
معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه گردشگری کشاورزی و اکوتوریسم با توجه به جایگاه محصولات کشاورزی نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد، گفت: برای جذب گردشگران باید بر روی رویدادهایی با محوریت کشاورزی تلاش شود.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از تسنیم، علی اصغر شالبافیان صبح امروز در حاشیه مراسم برداشت زرشک در روستای افین زیرکوه، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ما توجه به انواع گردشگری موضوعی است.
معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: گردشگری کشاورزی و اکوتوریسم با توجه با جایگاه محصولات کشاورزی نقش مهمی در کشور ما دارد.
شالبافیان با تأکید بر اینکه یکی از راهکاری رونق گردشگری کشاورزی ایجاد مزارع گردشگری کشاورزی است افزود: استان خراسان جنوبی در این زمینه قدم‌های خوبی برداشته و مجوزهایی را نیز صادر کرده است.

خراسان جنوبی قابلیت‌های ممتازی در حوزه گردشگری کشاورزی دارد

وی گفت: استان خراسان جنوبی قابلیت‌های ممتازی در حوزه گردشگری کشاورزی دارد و می‌تواند با استفاده از این فرصت گردشگران بی شماری را جذب کند.
معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: برای جذب گردشگران این بخش باید بر روی رویدادهایی با محوریت کشاورزی تأکید کرد و برگزاری رویداد جشنواره ملی زرشک در فصل برداشت این محصول بسیار ارزشمند و قابل توجه است. این رویدادها موجب آشنایی بیشتر مردم و گردشگران با محصول ارزشمندی چون زرشک می‌شود و موجبات ثبت این اتفاق در تقویم رویدادهای ملی کشور را فراهم می‌آورد.
شالبافیان افزود: با ثبت این رویداد در تقویم رویدادهای کشور حمایت‌های ما نیز افزون می‌شود.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای