آخرین خبرها:
شناسه خبر: 27973

نکاتی درباره باکس حمل سگ و گربه

گربه‌ها و سگ‌ها در شمار دوست‌داشتنی‌ترین حیوانات آپارتمانی هستند که علاوه‌بر مراکز نگهداری، پرورش و تربیت انواع سگ و گربه، افراد بسیاری ترجیح می‌دهند

نکاتی درباره باکس حمل سگ و گربه
گربه‌ها و سگ‌ها در شمار دوست‌داشتنی‌ترین حیوانات آپارتمانی هستند که علاوه‌بر مراکز نگهداری، پرورش و تربیت انواع سگ و گربه، افراد بسیاری ترجیح می‌دهند این حیوانات را در منزل نگهداری کنند.
اخبار سبز کشاورزی ؛ باوجود لذت‌بخش و شیرین بودن تجربه‌ی داشتن این حیوانات، لازم است تا نکات بسیار مهمی را درباره‌ی شرایط نگهداری آن‌ها بدانیم؛ چرا که این حیوانات نیز مانند انسان‌ها نیازمند وسایلی مثل جای خواب، ظرف غذا و… هستند.

حمل و نقل امن حیوان

وقتی می خواهید از یک سگ و گربه در فضا های خانگی درست در کنار خود نگهداری کنید، لازم است که فکر جامعی در باب جا به جایی های احتمالی حیوان نیز کرده باشید. مثلا وقتی که راهی سفر هستید و یا آنکه می‌ خواهید حیوان خانگی خود را نزد دامپزشک ببرید و شاید هم بخواهید همراه با حیوان خانگی ای که دارید گشتی شهری داشته باشید، برای تمام این موارد نیاز است که حیوان خانگی خود را از خانه خارج سازید.
شما باید برای حمل و نقل امن، راحت و عاری از دردسر های آن فکری کرده باشید. باکس حمل سگ و گربه وسیله ‌ای است که خیال شما را در مواجهه با چنین مسائلی آسوده خواهد کرد.

باکس سگ، فضای امن

به این ترتیب همراه با خرید باکس سگ، فضایی امن را در سفر های زمینی و حتی هوایی برای حیوان خانگی ای که با شما زندگی می کند، تامین خواهید کرد. تقریباً تمام کسانیکه از حیواناتی مانند سگ و گربه در محیط های خانگی میزبانی می ‌کنند، نیاز به داشتن باکس حمل سگ و یا گربه را لازم می ‌دانند؛ اما در هنگام خرید باکس سگ مناسب با چالش ‌های جدی مواجه می شوند.

خرید باکس مناسب

چالش جدی در زمان خرید باکس سگ زمانی است که بدانید انواع متفاوت از نژاد های سگ و یا گربه وجود دارند. نژاد هایی که گاهاً جثه های بسیار متفاوتی دارند.
از سگ های کوچک تا نژاد های بسیار عضلانی و بزرگ از سگ ها در کنار دیگر نیاز هایی که دارند، مسیر خرید باکس حمل سگ را با نکات بسیاری مواجه خواهد کرد. ما در این مقاله می خواهیم تا شما را در امر خرید باکس سگ مناسب راهنمایی کنیم. اینکه سگ خانگی شما احتمالاً چه نیاز هایی دارد؟ و چطور می توانید با در نظر داشتن نیاز های حیوان خانگی خود، باکس حمل سگ مناسب را تهیه کنید.

نکات در انتخاب ابعاد باکس سگ

انتخاب مناسب در ابعاد باکس سگ مهمترین نکته ‌ای است که باید در هنگام خرید این وسیله در نظر بگیرید. ابعاد باکس سگ به مانند خانه ‌ای است که قرار است محلی امن برای حیوان شما در طول سفر و یا دیگر جا به جایی ‌ها باشد. در چنین حالتی نیاز است تا حیوان در محیطی که برای او در نظر گرفته ‌اید، کاملاً راحت باشد.

ابعاد مناسب باکس سگ

ابعاد مناسب در باکس حمل سگ اندازه هایی است که در آن حیوان برای رسیدن به حداقل های ذاتی که دارد، با سختی مواجه نباشد. برای این منظور باکس حمل سگ باید در اندازه ‌ای باشد که حیوان بتواند به راحتی در آن بنشیند، دراز بکشد و حتی بچرخد و اگر با حالت کامل ایستاد، همچنان فضای کافی برای جا به جایی های حیوان موجود باشد.
ابعاد باکس سگ باید در اندازه ‌ای باشد که برای سگ ها حکم یک زندان تنگ را پیدا نکند. سگ ها و البته گربه ها از فضا های تنگ بیزار هستند. مطمئن باشید اگر باکس حمل سگ و یا گربه که تهیه کرده اید، نتواند آن فضای باز را برای حیوان داشته باشد، حیوان نیز برای ماندن در آن مقاومت خواهد کرد.
اما سوال اصلی این است که چطور می توان ابعاد مناسب در باکس حمل سگ را به دست آورد؟ بهترین راه حل برای حل این سوال، خود حیوان خانگی شما می باشد. کافی است قد، بلندی و طول سگ و یا گربه را اندازه بگیرید و سپس به این اعداد به مقدار 5 سانتیمتر برای حیوانات کوچک و 10 سانتیمتر برای حیوانات بزرگ اضافه کنید. به همین روش سایز مناسب در ابعاد باکس سگ را به دست خواهید آورد. ممکن است همراه با این اندازه هنوز بخواهید که فضای نگهداری از حیوان خانگی خود را بزرگتر در نظر بگیرید.
خب، می توانید چند سانتیمتر نیز ابعاد را بیشتر کنید؛ اما هرگز در انتخاب ابعاد بزرگتر از باکس حمل سگ افراط نکنید. باکس های بسیار بزرگتر از جثه سگ باعث می شود تا حیوان آن حس آرامی که باید در زمان حمل و نقل داشته باشد را از دست بدهد و فضای بزرگ را دلیل بر جنب و جوش بسیار بداند. آنگاه هرگز با سگی آرام در حین سفر همراه نخواهید شد.

باکس حمل و نقلی یا باکس خانه شخصی سگ

البته ممکن است که شما بخواهید باکس حمل سگ را با اهدافی غیر از حمل و نقل تهیه کنید. مثلاً بخواهید همراه با خرید باکس سگ یک خانه کوچک برای حیوان خانگی خود در گوشه ای از منزل داشته باشید. در چنین حالتی خرید باکس سگ در ابعادی بزرگتر از آنچه نیاز سگ و یا گربه است، منطقی به نظر می رسد.
به هر صورت در هنگام خرید باکس سگ لازم است تا از همان ابتدا هدف خود را از این خرید مشخص کرده باشید. اینکه باکس حمل سگ را برای حمل و نقل حیوان خانگی می ‌خواهید و یا آنکه قرار است با این وسیله خانه ای شخصی برای راحتی سگ و شاید گربه در محیط منزل فراهم آورید.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای