آخرین خبرها:
شناسه خبر: 33508

وزیر از کدام زنان صحبت می‌کند؟

وزیر از کدام زن‌ها صحبت می‌کند؟/ «زیرساخت» همان مقوله‌ای است که برای حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای فوتبال به کار می‌رود و مهیا نیست

وزیر از کدام زنان صحبت می‌کند؟
«زیرساخت» همان مقوله‌ای است که برای حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای فوتبال به کار می‌رود و مهیا نیست، ولی برای برنامه‌های غیرفوتبالی مهیاست و زنان نه روی سکویی جداگانه بلکه در کنار سایر اعضای خانواده می‌توانند تجربه حضور در ورزشگاه‌های فوتبال را به دست بیاورند
به گزارش اخبار سبز کشاورزی ، روزنامه شرق نوشت: رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی رفته‌رفته به ایستگاه پایانی خود نزدیک می‌شود که مسئله ورود زنان به ورزشگاه برای تماشای این بازی‌ها لاینحل مانده است.

وعده‌های مکرر وزارت ورزش

برخلاف وعده‌های مکرر وزارت ورزش و مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، که مشکل ورود زنان به ورزشگاه برای تماشای بازی‌های لیگ مرتفع شده، زنان همچنان پشت در مانده و بلیتی فروخته نمی‌شود. این اتفاق در شرایطی رخ داده که ابتدای همین فصل فوتبالی و بعد از نامه‌های تهدیدآمیز فیفا، مسئولان فدراسیون فوتبال در رایزنی با نهاد‌های بالاتر توانستند به صورت حداقلی هم که شده مسیر را برای ورود زنان به ورزشگاه هموار کنند. البته که آن مورد هم مشروط به عوامل متعددی بود.
اول اینکه فقط به زنانی که قصد تماشای بازی تیم‌های مورد علاقه‌شان در تهران را داشتند بلیت فروخته شد. به این معنی که فقط هواداران زن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس یا تیم‌هایی که قرار بود روبه‌روی آن‌ها در آزادی بازی کنند می‌توانستند به ورزشگاه بروند.
البته بلیت‌فروشی هم به صورت کاملا محدودی ارائه شد و این‌طور نبود که تعداد زیادی از زنان علاقه‌مند بتوانند به ورزشگاه بروند. بعد از یکی دو بار حضور در ورزشگاه و انتشار تصاویری از خوشحالی آن‌ها روی سکو، جایگاه از قبل جداشده این زنان از طبقات پایینی به سکو‌های بالایی منتقل شد و به صورت محترمانه‌ای از عکاسان حاضر در ورزشگاه خواسته شد که از سکو‌هایی که زنان برای تماشای بازی روی آن مستقر شدند فیلم‌برداری نشود.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای