آخرین خبرها:
شناسه خبر: 32791

پروژه مشترک ایران و فائو با هدف پایداری تولید در دیمزارها

مدیرکل دفتر امور غلات و محصولات اساسی وزارت جهادکشاورزی گفت: پروژه مشترک ایران و فائو از ابتدای سال زراعی جاری در چهار استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی

پروژه مشترک ایران و فائو با هدف پایداری تولید در دیمزارها
مدیرکل دفتر امور غلات و محصولات اساسی وزارت جهادکشاورزی گفت: پروژه مشترک ایران و فائو از ابتدای سال زراعی جاری در چهار استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، همدان و کردستان اجرا می‌شود.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از بازار ، فرامک عزیزکریمی اظهار کرد: پروژه مشترک ایران و فائو از ابتدای سال زراعی جاری با هدف افزایش و پایداری تولید در دیمزارهای کشور در چهار استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، همدان و کردستان اجرایی می‌شود.
مدیرکل دفتر امور غلات و محصولات اساسی وزارت جهادکشاورزی با بیان این که امسال بارندگی‌ها در کشور ۲۰ درصد کاهش یافته است، تاکید کرد: با وجود کاهش بارندگی‌ها، برای دستیابی به پایداری تولید می‌توان با استفاده از ارقام جدید و یافته‌های محققان داخلی و خارجی سهم تولید را افزایش داد.
وی رعایت نشدن تناوب در دیمزارها را از مشکلات تولید در کشور دانست و افزود: اولویت دفتر غلات و محصولات اساسی وزارت جهادکشاورزی استفاده از آب باران به عنوان آب سبز و بهبود معیشت کشاورزان است.
دیدگاه تان را بنویسید

  • جعفری مقدم پاسخ به نظر

    بادرود وسپاس به مجریان طرح الگوی صحیح کشت پاییزه گندم وجو وذرت وچغندر
    تجمیع مزارعه بهره وری محصولات زراعی را بیشتر میکند

چندرسانه‌ای