آخرین خبرها:
شناسه خبر: 31342

چالش حقوق و مزایا در وزارت جهاد کشاورزی

اخبار سبز کشاورزی؛ خبرهای رسیده به مزرعه سبز حاکی از این است که پرسنل وزارتخانه در همه سطوح (به جز اعضای هیات علمی) از کمی حقوق و تخصیص نیافتن مزایای مناسب

چالش حقوق و مزایا در وزارت جهاد کشاورزی
اخبار سبز کشاورزی ؛ خبرهای رسیده به مزرعه سبز حاکی از این است که پرسنل وزارتخانه در همه سطوح (به جز اعضای هیات علمی) از کمی حقوق و تخصیص نیافتن مزایای مناسب گلایه‌مند هستند.
خبرنگار ما در بررسی حقوق و مزایای پرسنل متوجه شده است که تقریبا قریب به اتفاق معاونین و مدیران ارشد یا عضو هیات علمی (با حقوق دریافتی 40 میلیون تومان) یا مامور به خدمت (دریافت حقوق از وزارت نفت، دانشگاه و…) هستند که از تناسب دریافتی کارمندان وزارتخانه با هزینه‌های زندگی آنان بی‌خبرند.

ماموریت عضو هیات علمی ده برابر کارشناس

از دیگر سو، چالش جدی‌تر این است که در هنگام ماموریت و مسافرت‌های کاری دریافتی‌های مازاد روزانه ، مزایای غیرمستمر و… یک عضو هیات علمی حدودا 10 برابر یک روز ماموریت کارشناسی است که مستقیما از وزارتخانه حقوق دریافت می‌کنند.
علاوه بر این که پاداش ماده 40 آنان در حسابهای دیگر قابل بررسی است. به نظر می رسد بررسی جدی چالش های حقوقی و کاهش رفع تبعیض مادی و حقوقی مدیران، کارشناسان و پرسنل یکی از وظایف جهاد و وزیر جهاد کشاورزی است.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای