آخرین خبرها:
شناسه خبر: 8408

کارآمدی با روحیه جهادی در مدیریت استانی

دکتر هوشنگ محمدی، مشاور وزیر و سرپرست دفتر هماهنگی امور استان‌ها، چهره‌ای نام آشنا در مدیریت ملی که اخیراً سمت بسیار حساس هماهنگی امور استان‌ها را پذیرفته، از

کارآمدی با روحیه جهادی در مدیریت استانی
دکتر هوشنگ محمدی، مشاور وزیر و سرپرست دفتر هماهنگی امور استان‌ها، چهره‌ای نام آشنا در مدیریت ملی که اخیراً سمت بسیار حساس هماهنگی امور استان‌ها را پذیرفته، از نخستین روز صدور حکم به ساماندهی و برنامه‌ریزی برای ارتقای جایگاه امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی پرداخته است. در دیدار روز گذشته دکتر محمدی با حجت‌‌الاسلام و المسلمین حاج آقای ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، بر اهمیت امنیت غذایی و حمایت از نیروهای توانمند، کارشناسان و مدیران ارزشی و پر تلاش در استان‌ها برای مشاغل دولتی تاکید شد. دکتر محمدی، مشاور وزیر و سرپرست دفتر هماهنگی امور استان‌ها در این دیدار با اشاره به اینکه جهاد، مقدمه کوشش، مبارزه و فعالیت است، گفت: جهادگران واقعی در مراکز خدمات، شهرستان‌‌ها و استان‌‌ها در خط مقدم تولید و امنیت غذایی حضور فعال دارند.
دکتر محمدی در ادامه افزود: وزیر محترم جهاد کشاورزی بر استفاده از ظرفیت‌‌نیروی انسانی متعهد و متخصص وزارت جهاد کشاورزی در همه استان‌ها تأکید دارد؛ به همین جهت در تغییر مدیران استان‌‌ها، ملاک‌ بر کارآمدی، مقبولیت سازمانی، نگاه راهبردی، اشراف بر مسائل کشاورزی و مرتفع ساختن آنها و شجاعت در تصمیم‌‌گیری است. البته مدیرانی که با روحیه جهادی در خط مقدم امنیت غذایی با مشارکت متخصصان، کارشناسان و تشکل‌‌های بخش کشاورزی عملکرد مؤثری دارند، حمایت خواهند شد.

ضرورت حمایت از نیروهای توانمند

به گزارش «مزرعه سبز» در این دیدار همچنین حجت ‌الاسلام و المسلمین حاج آقای ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بر ضرورت حمایت از نیروهای توانمند و کارشناسان کارآمد استان تأکید کرد و تقویت پلیس ایمان را موجب کم شدن خطاها دانست و گفت: نتیجه آن عملکرد مطلوب را به همراه دارد. در این راستا بایستی از توان و ظرفیت حوزه نمایندگی ولی فقیه در استان‌‌ها استفاده شود.
ربانی در ادامه گفت: بررسی شود کسانی که توان و انگیزه کار جهادی ندارند با اشخاص توانمند جایگزین گردند. همچنین روحیه خداخواهی، ایمان و توجه به پروردگار بایستی استمرار یابد.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای